וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש וחצי בלבד: אנחל דלגאדו עוזב את הפועל חולון

14.1.2020 / 20:29

הסנטר הדומיניקני, שהגיע במקומו של לטאביוס וויליאמס, לא הצליח להשתלב והגיע לסיכום עם הקבוצה על פרידה. הוא השחקן החמישי שמשתחרר העונה מהסגל

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים של ליגת העל בכדורסל

אנחל דלגאדו קיים הערב (שלישי) את הופעתו האחרונה במדי הפועל חולון, הסנטר הדומיניקני, שהצטרף רק לפני חודש וחצי במקומו של לטאביוס וויליאמס והתקשה להשתלב בקבוצה, הגיע לסיכום עם הנהלתה על פרידה.

לחולון הייתה אופציה לשחרר את דלגאדו מיד בסיום הקמפיין האירופי בליגת האלופות, אבל הצעד התבצע לבסוף מוקדם מהצפוי, על אף שלקבוצה נותר סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. בשבועות האחרונים נוצר "פקק תנועה" באזור הצבע, עם צירופם של ריצ'רד האוול וג'ו אלכסנדר, והוא לא מצא את מקומו.

שחקן הפועל חולון אנחל דלגאדו עם יוגב אוחיון וטרוי קופיין. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הופעת הפרידה. אנחל דלגאדו, הערב/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

דלגאדו הוא שחקן הרוטציה החמישי שעוזב את חולון מאז תחילת העונה, אחרי וויליאמס, ג'יילן ג'ונסון, מלקאי ריצ'רדסון ועמית שמחון. הקבוצה רשמה עד כה שבעה זרים, כך שנותרה לה עוד משבצת אחת פנויה במכסה העונתית בליגת העל, ולא מן הנמנע שבקרוב היא תפתח בחיפושים אחר גארד כדי לשפר את האיזון בסגל.

הדומיניקני הספיק להופיע בקדנציה הקצרה שלו בעשרה משחקים בלבד. הוא תרם 8.5 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע בליגה, ועם תשע נקודות ושישה ריבאונדים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully