וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ג'ו אלכסנדר, בלי פראחובסקי: הפועל חולון מחכה לשטרסבורג

הסגולים חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות. המתאזרח כשיר, הרכש החדש של הצרפתים עדיין לא ישחק. ריצ'רד האוול ימשיך להיעדר

אימג'בנק GettyImages

הפועל חולון תארח מחר (שלישי, 18:45) את שטרסבורג במשחק שיפתח את המחזור ה-11 בליגת האלופות, אבל עבור אחת מהן זה יהיה כנראה המשחק שיסמן את סיום העונה שלה.

שתי הקבוצות, שמדורגות יחד עם לייטקאבליס במקומות 7-5 בבית א' (לכולן מאזן 6:4) יודעות היטב שלא ייוותרו להן הזדמנויות נוספות לתפוס את הרכבת לשמינית הגמר. כדי להשתחל לרביעייה הראשונה בבית, על אחת מהן לנסות ולחלוף על פני אוסטנד (5:5).

מבחינת הסגולים, המשימה תהיה קשה פי כמה, מאחר שהקבוצה הבלגית מחזיקה בניצחון כפול עליהם; כדי לעקוף אותה, הם יצטרכו לרשום כנראה שני ניצחונות יותר ממנה בארבעת המחזורים שנותרו.

המאמן היווני סטפנוס דדאס עדיין לא יוכל להשתמש בריצ'רד האוול הפצוע, אבל קיבל היום שתי בשורות חיוביות: ג'ו אלכסנדר שב לאימונים מלאים ויעמוד מחר לרשותו, בעוד המוחתם הטרי של שטרסבורג, אקס מכבי תל אביב והפועל ירושלים ארט פראחובסקי עדיין לא יערוך את הבכורה שלו.

לפני המשחק תעניק חולון תשורה מיוחדת לאקס סקוטי ריינולדס, שמשחק כיום בשטרסבורג. בארבע הופעות עד כה הוא תרם 7.5 נקודות, ארבעה ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים.

"אנחנו חייבים לנצח כדי להשאיר לעצמנו סיכוי בהמשך", הודה דדאס. "אנו מכבדים את שטרסבורג ומתכוננים למשחק קשוח. אני מקווה שהקהל ייתן לנו את הדחיפה להשיג ניצחון אחד נוסף".

ג'ו אלכסנדר, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
כשיר. אלכסנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully