וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מנהלת הליגה: "אתם חותרים תחתינו", מנכ"ל איגוד הכדורסל: "אתם כפופים לנו, התבלבלת"

13.1.2020 / 13:19

ראשי הענף בתכתובת מיילים חריפה, על רקע המחלוקת סביב מספר העולות והיורדות. עדלי מרכוס: "פניתם לראשי הקבוצות בניגוד להסכם בינינו". יענקל'ה בן שושן: "אנחנו המחליטים היחידים בכל מה שקשור לכדורסל. תפנה אותם אלינו"

עריכה: ניר חן

חילופי דברים חריפים נרשמו היום (שני) בין מנכ"לי איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, על רקע העימות בין הגופים בנוגע לחלוקת הסמכויות בענף - בעיקר סביב המחלוקת על מספר העולות מהליגה הלאומית והיורדות מליגת העל. תוכנם של המכתבים הגיעו לידי וואלה! ספורט, ומובאים כאן במלואם.

"נודע לנו מקבוצות ליגת העל בכדורסל כי פניתם לראשיהן, אחד אחד באופן אישי, בניסיון לחתור תחת סמכות מנהלת ליגת העל", כתב מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס במסמך רשמי ששלח הבוקר במייל למקבילו באיגוד, יענקל'ה בן שושן. "כידוע, בהסכם בין האיגוד לבין המנהלת הוגדר ונקבע מפורשות כי מספר הקבוצות בליגת העל בכדורסל כפוף להסכמת מנהלת הליגה.

"ראשי הקבוצות מסרו לנו כי אתם חותרים תחת הוראות ההסכם, ומנסים לגייס אותם להסכים להגדלת ליגת העל בשנה הבאה מהמספר הקיים של 12 קבוצות למספר אי זוגי של 13 קבוצות".

מרכוס, ששלח העתקים מהמכתב גם ליו"ר האיגוד עמירם הלוי, ליו"ר המנהלת שמואל פרנקל ולכל חברי דירקטוריון המנהלת, סיכם: "ראשית, הנכם נדרשים לחדול מיידית מחתירת תחת הסכם מנהלת-איגוד, ותחת הסמכות שניתנה למנהלת בהסכם זה. שנית, רשמנו לפנינו את התנהלות האיגוד כאמור לעיל, בחתירה תחת סמכות המנהלת כפי שהוקנתה לה בהסכם, ובהחלט ניקח אותה בחשבון לעתיד לבוא".

בן שושן לא נותר חייב, ומיהר להשיב למנכ"ל המנהלת במכתב חריף משלו, תחת הכותרת "התבלבלת":

"כידוע לך, מנהלת הליגה היא ארגון תחת איגוד הכדורסל, ומישהו פה התבלבל. לידיעתך, כל קבוצות הכדורסל בישראל, ובכללן קבוצות ליגת העל, הן תחת איגוד הכדורסל. הוא ורק הוא המחליט היחידי בכל נושא הכדורסל לידיעתך".

את מכתבו חתם מנכ"ל האיגוד בשתי הערות עוקצניות בתגובה לדבריו של מרכוס: "כל ראשי הקבוצות שפנו אליך, תפנה אותם אליי", ו"גם אנחנו רשמנו לפנינו".

שמואל פרנקל, עדלי מרכוס פגישת ארגון השחקנים עם מנהלת הליגה. קובי אליהו
טונים גבוהים. מרכוס ופרנקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully