וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק הולץ: "לא נתנו לנו סיכוי, אבל הדהמנו את העולם"

13.1.2020 / 17:42

נבחרת הבייסבול פותחת את הכנותיה לאחר שהעפילה למשחקים האולימפיים בספטמבר, המאמן נשמע נרגש במסיבת העיתונאים

כארבעה חודשים אחרי שהעפילה למשחקים האולימפיים בטוקיו לראשונה בתולדותיה וקצת יותר מחצי שנה לפני שתתייצב בפוקצ'ימה למשחק הפתיחה שלה ב-24 ביולי, נבחרת הבייסבול של ישראל הגיעה ארצה לשבוע במהלכו השחקנים יסיירו בישראל, ייפגשו עם שחקני בייסבול צעירים ויעברו בדיקות רפואיות.

הנבחרת ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים עם ראשי הוועד האולימפי והמנהל המקצועי פיטר קורץ אמר: "יש לנו בייסבול טוב בישראל. יותר מ-1,000 ילדים משחקים ואנחנו רוצים שהמספר הזה יוכפל תוך שנה בעזרת האולימפיאדה. יש לנו נבחרת צעירה שזכתה באליפות אירופה דרג ב', עם שחקנים צברים שגדלו באקדמיה שלנו ואנחנו בונים עכשיו מגרשים בבית שמש ורעננה".

קורץ, שמוביל את הענף בישראל במשך שנים, הוסיף: "דיברתי עם הוועד לפני שנתיים על עלייה לאולימפיאדה וחשבו שאני חולם. היינו צריכים לנצח ארבעה טורנירים בחודשיים ועשינו את זה. אני רוצה לחזור מטוקיו עם מדליה ולהביא אותה למשחקים בלוס אנג'לס ב-2028".

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג הוסיף: "החשיפה של הענף חשובה. הם עשו את הבלתי ייאמן ותהיה לנו המשלחת הגדולה אי פעם, כ-80 ספורטאים. הנבחרת שיושבת כאן היא כבר אחת משש הטובות בעולם והקרדיט מגיע לשחקנים ולצוות, ובעיקר לפיטר. כל מי שיהיה במשחקים עשה עלייה וישראלי לכל דבר וצריך לנצל את ההשתתפות הזו ולמנף את הבייסבול".

המאמן אריק הולץ: "אני מודה לכל מי שהפך את החלום הזה למציאות ולשחקנים שהקדישו שנתיים-שלוש והביאו אותנו לכאן. אף אחד לא נתן לנו סיכוי, אבל עשינו את מה שצריך והדהמנו את העולם. לא משנה מול מי נשחק, תמיד נבוא באותה גישה. זו הזדמנות של פעם בחיים".

הנבחרת תערוך מחר ובשישי אימונים בספורטק בתל אביב ותקיים ביום רביעי ב-18:00 האפנינג עם האוהדים במטרוווסט ברעננה.

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל. קובי אליהו
"החשיפה של הענף חשובה". לוסטיג/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully