וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה עשוי לעזוב את בית"ר ירושלים בחלון ההעברות הנוכחי

13.1.2020 / 7:30

מספר הצעות הוגשו על הקשר למעבר כבר בחלון הנוכחי. המטרה: מכירה בסכום של לא פחות מ-3 מיליון יורו. קינדה יערוך מבחן כשירות לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב (שני, 20:15, ספורט 5)

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה

האם בית"ר ירושלים תיפרד בקרוב מאחד השחקנים הכי טובים שלה העונה, הקשר גדי קינדה? כזכור, בית"ר ירושלים רכשה כמחצית מכרטיסו של ממ.ס. אשדוד במיליון יורו לפני כשנה, כאשר על פי ההסכם ג'קי בן זקן הוא המחליט הבלעדי בנוגע למכירתו לחו"ל. בשבועות האחרונים הוגשו מספר הצעות על השחקן שנבחנות על ידי נציגיו, כאשר ההתלבטות היא אם לנסות ולסכם על עסקה כבר עכשיו או לחכות לסיום העונה, בתקווה שקינדה ייקח אולי חלק במשחקי הנבחרת בפלייאוף ומחירו יעלה.

הקשר עצמו היה מעדיף לסיים את העונה בבית"ר ירושלים אך אם תגיע הצעה כלכלית ומקצועית מפתה הוא עשוי להיענות לה. בשלב זה בן זקן ומשה חוגג רוצים לקבל סכום של של שלושה מיליון יורו לפחות וההצעות נבחנות בהתאם, כאשר מי שמטפל בנושא הוא דודו דהאן. לקבוצה כבר הועברו מסרים כי ישנן מספר הצעות עבור השחקן אך הן עדיין לא הבשילו לכדי עיסקה. אם קינדה יעזוב, הסכום שבו ישקיעו במועדון ברכש יגדל ושם ינסו לצרף שחקן בכיר במקומו, אך בצוות המקצועי מקווים כי קינדה יישאר לפחות עד תום העונה.

הקשר יערוך מבחן כשירות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שני, 20:15, ספורט 5) שייערך בחיפה. שלומי אזולאי ייעדר עקב מתיחה, כשאנטואן קונטה אמור לחזור לארץ רק בשבוע הבא לאחר מספר טיפולים וזריקות שיקבל. עידן ורד עשוי לקבל דקות משחק ראשונות ביום חמישי נגד ריינה, אך ההחלטה תתקבל רק בהמשך השבוע.

פלייר: טור דעה של אורן יוסיפוביץ על גדי קינדה. אדריאן הרבשטיין
הצעות יש, סיכום עדיין לא. קינדה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully