וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף הניצחון בוולנסיה: ברצוקאס יחליף את קמזורה באולימפיאקוס

11.1.2020 / 20:27

דרמה בפיראוס: הליטאי, שהיה עוזרו של דיוויד בלאט ונשאר לאחר פיטוריו, פוטר גם הוא בעקבות המשבר המתמשך במועדון. המאמן היווני, שהוביל את הקבוצה לזכייתה האחרונה ביורוליג ב-2013, חוזר לשנתיים וחצי

אימג'בנק GettyImages

קדנציה קצרה ומוזרה עברה על קסטוטיס קמזורה באולימפיאקוס. הוא פתח אותה בניצחון ביתי על ולנסיה, לאחר פיטוריו של דיוויד בלאט, וסיים אותה אמש (שישי) בניצחון חוץ על ולנסיה. אלא שהבשורה הדרמטית באמת נוגעת לזהות מחליפו: יורגוס ברצוקאס חוזר למועדון, ויחתום על חוזה עד 2022.

פיטוריו של קמזורה לא הפתיעו איש באתונה. המשבר של אולימפיאקוס הלך והחריף, והגיע לפיצוץ בשבוע האחרון. וויל צ'רי נחתך בעקבות קטטה חמורה באימון עם ווייד בולדווין, ווילי ריד שוחרר לאחר שהתחצף למאמן וקווין פאנטר עזב לטובת הצעה מהכוכב האדום בלגרד.

ברצוקאס (54) הגיע לאולימפיאקוס בקיץ 2012, לאחר עזיבתו של דושאן איבקוביץ', והצעיד את הקבוצה לזכייה שנייה ברציפות ביורוליג - האחרונה עד כה. הוא צפוי להשתכר 250 אלף יורו עד תום העונה הנוכחית, ו-700 אלף יורו בכל אחת מהעונות הבאות.

מאז עזב את יוון, ברצוקאס הוביל את לוקומוטיב קובאן לפיינל פור האירופי, אך נכשל בברצלונה ולא הצליח להטביע חותם גם בחימקי מוסקבה. משחקו האחרון כמאמן ראשי היה לפני שנה, ולפחות צפויה לו נחיתה רכה יחסית: בשבוע הקרוב תארח אולימפיאקוס את אלבה ברלין ובאיירן מינכן ביורוליג. היא מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם מאזן 11:7, שני ניצחונות מתחת לשמינייה המובילה.

יורגוס ברצוקאס מאמן חימקי מוסקבה. דני מרון
מגיע לאולימפיאקוס. ברצוקאס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully