וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגענו למאני טיים: חצאי גמר החטיבות ב-NFL

יוסי כהן

11.1.2020 / 10:50

רק שמונה נותרו במירוץ: סן פרנסיסקו מחכה למינסוטה, טנסי תקווה להדהים גם בבולטימור, הצ'יפס מארחים את יוסטון וסיאטל יוצאת לגרין ביי

למאר ג'קסון בולטימור רייבנס. AP
חוזר למגרש. ג'קסון/AP

שמונה קבוצות בלבד נותרו במירוץ האליפות ב-NFL ובשבת וראשון ייערכו חצאי הגמר בשתי החטיבות.

סן פרנסיסקו - מינסוטה, שבת, 23:35

הניינרס סיימו במקום הראשון ב-NFC בזכות עצירה על סף האנדזון במחזור האחרון והם מגיעים למשחק הזה אחרי עונה די חלומית, בה כמעט הכל הלך לכיוונם. ההגנה שלהם תנסה לבלום את מינסוטה, שתבוא עם המומנטום בזכות הסנסציה הגדולה בניו אורלינס.

בולטימור - טנסי, ראשון, 3:15

עם 12 ניצחונות רצופים, הרייבנס, ששלטו ב-AFC העונה, הם אולי המועמדים מספר 1 לאליפות. טנסי הדהימה בפוקסבורו את האלופה היוצאת ניו אינגלנד, בזכות הצגה של דריק הנרי והיא תנסה להמם גם את הרייבנס, אבל זה אמור להיות הרבה יותר מסובך מול ה-MVP שבדרך למאר ג'קסון.

קנזס סיטי - יוסטון, ראשון, 22:05

עונה של עליות וירידות מצד הצ'יפס, שהצליחו להתגבר על הפציעה של פטריק מהומס, הביאה אותם לפלייאוף במצב לא רע והם בהחלט פייבוריטים במפגש הזה מול הקבוצה שסיימה רביעית ב-AFC ונזקקה לקאמבק ענק והרבה מזל ודשון ווטסון כדי לעבור את בפאלו. יחד עם זאת, ההגנה של קנזס סיטי עדיין עשויה להתקשות מול הכלים ההתקפיים שמנגד.

גרין ביי - סיאטל, שני, 1:40

הפאקרס כבר התכוננו כנראה לפגוש את ניו אורלינס, אבל במקום, הם מקבלים את ראסל ווילסון המסוכן ואת הסיהוקס, ניצחו שמונה מתשעת משחקי החוץ שלהם העונה. בסיאטל עוד זוכרים בחיוך את גמר ה-NFC המסחרר של 2014/15, עם האונסייד קיק והעלייה לסופרבול. עבור ארון רוג'רס, זו יכולה להיות הזדמנות אחרונה לחזור לריקוד הגדול והוא חייב לנצח בלמבו פילד כדי להשאיר לעצמו את הצ'אנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully