וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף הושאל מאנדרלכט ללכיה גדנסק הפולנית עד סוף העונה

13.2.2020 / 12:50

הקשר שלא שיחק במשך כתשעה חודשים, ינסה להחזיר את הקריירה למסלול. הקבוצה הבלגית תשלם את מרבית שכרו בתקופה שלו בפולין

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

קני סייף חתם היום (חמישי) בלכיה גדנסק הפולנית, אליה הוא מצטרף מאנדרלכט הבלגית. בינואר התקשורת הבלגית התעקשה שסייף בדרך לליגת העל הישראלית, אבל בסופו של דבר הוא נשאר בבלגיה, שם היה חלק מקבוצת המילואים של אנדרלכט. כעת מועדון הפאר הבלגי השאיל אותו ללכיה עד תום העונה והוא גם ישלם את מרבית שכרו.

סייף עבר מהפועל ניר רמת השרון לגנט הבלגית בקיץ 2014 והפך לשחקן חשוב במערך של המאמן היין ואנהאזברוק. ההצלחה שלו סייעה לו לעבור לאנדרלכט - תחילה כמושאל ולאחר מכן במעבר קבוע אחרי שקבוצת הפאר מבריסל שילמה עליו 3.7 מיליון יורו.

באנדרלכט סייף התקשה להשיג דריסת רגל ובמרץ 2019 הוא אף הושאל לתקופה קצרה בסינסינטי האמריקאית. אחרי שחזר לבלגיה, הוא לא הצליח לשכנע את הצוות המקצועי של הקבוצה להשיב אותו לרוטציה ולא קיבל הזדמנות מחודשת חרף פתיחת עונה חלשה מאוד של אנדרלכט. העונה הוא לא שותף כלל במשחקי הקבוצה ולמעשה המשחק האחרון שלו היה במדי סינסינטי ב-19 במאי.

סייף יכול למלא את כל התפקידים בקישור הקדמי, אבל שיחק בגנט שיחק בהצטיינות דווקא בעמדה של מגן-כנף שמאלי במערך של שלושה בלמים. הוא ייצג את ישראל בכל הנבחרות הצעירות, אבל בהמשך זומן לנבחרת ארה"ב וב-2017 ערך במדיה הופעת בכורה.

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully