וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות להפועל ירושלים: א.א.ק אתונה הופתעה בבלגיה

8.1.2020 / 23:32

היוונים הפסידו לאנטוורפן 73:61, והקרב על ראשות בית ב' בליגת האלופות נפתח מחדש. יורוקאפ: קורי וולדן הוליך את פרטיזן בלגרד לניצחון 81:99 על וירטוס בולוניה בקרב הענקיות הנוסטלגי

אימג'בנק GettyImages

בשורה טובה להפועל ירושלים: א.א.ק אתונה הפסידה הערב (רביעי) במפתיע באנטוורפן 73:61, והקרב על המקום הראשון בבית ב' של ליגת האלופות נפתח מחדש. ירושלים וא.א.ק אוחזות כרגע במאזן זהה של 3:7, כשליוונים יתרון בזכות העובדה שניצחו את יריבתם הישראלית בהפרש גבוה יותר, ובקופה נותרו עוד ארבעה מחזורים.

חשיבות ההגעה לראשות הבית עשויה להתברר כמכרעת להמשך הדרך. מעבר לעובדה שהיא תסדר מפגש בשמינית הגמר עם קבוצה מהמקום הרביעי בבית מקביל, היא תעניק לקבוצה שתזכה במקום הראשון את יתרון הביתיות גם ברבע הגמר. שני השלבים ייערכו בשיטת סדרה של הטוב משלושה.

א.א.ק, שרק לפני שלושה ימים הפתיעה את פנאתינייקוס בליגה היוונית וקלעה מולה 100 נקודות, נתקעה הפעם על 26 בלבד במחצית השנייה. קית' לנגפורד הוליך את קלעיה עם 19, אבל פגע רק ב-7 מ-19 מהשדה, ולצד חמישה אסיסטים היו לו גם חמישה איבודים.

ביורוקאפ נפתח שלב הטופ 16 במפגש ענקיות: פרטיזן בלגרד הביסה את וירטוס בולוניה 81:99 לעיני 16 אלף צופים בסטארק ארנה בבירה הסרבית. אקס הפועל חולון, קורי וולדן, הצטיין עם 23 נקודות למנצחים, שהכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה (42:62). מילוש תאודוסיץ' נתקע על 14 נקודות לאיטלקים.

שחקן א.א.ק אתונה קית' לנגפורד. ברני ארדוב
אחוזים רעים. לנגפורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully