וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "אנחנו מנסים להציל את העונה, נבוא לנצח גם את מכבי תל אביב"

הפועל חולון שייטה לניצחון 86:99 על טורון, שהותיר את סיכויי ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות בחיים, והיווני מרוצה: "האוהדים שוב חוזרים הביתה עם חיוך". המאמן הפולני: "אם אתה לא מבין שאסור לתת לגיא פניני להגיע לקליעות כאלה, מה עוד אפשר להגיד?"

עריכה: ניר חן

הפועל חולון חזרה אמש (רביעי) למסלול הניצחונות בליגת האלופות, כשגברה על טורון 86:99, והחייתה את סיכוייה להעפיל לשמינית הגמר. הסגולים מדורגים יחד עם לייטקאבליס ושטרסבורג במקומות 7-5, כשלכולן מאזן 6:4, בעוד אוסטנד היא זו שהשלוש רודפות אחריה ומדורגת רביעית עם מאזן 5:5.

חולון תארח ביום שלישי את שטרסבורג למשחק מפתח, ורק ניצחון בו ישאיר את התקווה שלה בחיים, אבל עוד קודם מצפה לה במוצאי שבת מפגש ביתי עם מכבי תל אביב בליגת העל. היא בוודאי תהיה מעודדת מהעובדה שגיא פניני הולך וחוזר לעצמו, ואחרי תצוגת 23 הנקודות שלו בליגת העל נגד גלבוע/גליל, צלף הפעם 20 ודייק ב-6 מ-7 לשלוש.

מאמן טורון, סבסטיאן מאצ'ובסקי, היטיב לתאר את התסכול: "אתה יכול לדבר עם השחקנים, לבקש, לייעץ, אבל אם אתה לא מבין שאסור לתת לפניני להגיע לקליעות כאלה, מה עוד אפשר להגיד. עם נתונים כאלה קשה לנצח, בטח מול יריבה חזקה כמו חולון. הכנסנו את עצמנו לבעיה, עם יותר מדי איבודים שגמרו לנו לספוג 23 נקודות. רק חלק קטן מהאיבודים האלה היה מחויב המציאות".

מאמן חולון, סטפנוס דדאס, הוביל את קבוצתו החדשה לניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. "שיחקנו נגד קבוצה מסוכנת מאוד. זה אולי נראה קל, אבל אנחנו גרמנו לכך. שמרנו על הסיכויים שלנו בחיים. זה היה ניצחון קבוצתי, שנותן לנו ביטחון לקראת המשחק הגדול נגד מכבי תל אביב בשבת.

"הקהל מעריך את מה שאנחנו מנסים לעשות ואת העובדה שאנחנו נלחמים, למרות כל הבעיות. בשבוע האחרון האוהדים יוצאים הביתה כשהם מחייכים, וזה חשוב. אנחנו מנסים להציל את העונה. אני מבין שהייתה כאן אכזבה לפני שהגעתי, אבל אנחנו רוצים שתהיה לנו תקווה. קבוצות רבות הצליחו להקשות על מכבי, בגלל שהיא מרוכזת ביורוליג, ואנחנו ננסה לנצל את זה. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב לאוהדים, ובאים לנצח".

טרוי קופיין, שקלע 19 נקודות: "באנו באנרגיה גבוהה, עם הגב של הקהל, הצלחנו להפעיל את אנחל ובנינו את המומנטום הזה למשך 40 דקות. התכוננו היטב. אני לא כל כך יודע מה המצב בטבלה, אנחנו פשוט לוקחים את הדברים יום אחרי יום, ומנסים לנצח בכמה שיותר משחקים".

מאמן טורון, סבסטיאן מאצ'ובסקי: "הכנסנו את עצמנו לבעיה, עם יותר מדי איבודים שגמרו לנו לספוג 23 נקודות. רק חלק קטן מהאיבודים האלה היה מחויב המציאות. אתה יכול לדבר עם השחקנים, לבקש, לייעץ, אבל אם אתה לא מבין שאסור לתת לגיא פניני להגיע לקליעות כאלה, מה עוד אפשר להגיד. עם נתונים כאלה קשה לנצח, בטח מול יריבה חזקה כמו חולון".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
רואה שיפור. דדאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully