וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ג'ון הולנד נראה כאילו הוא איתנו מתחילת העונה"

7.1.2020 / 23:33

מאמן הפועל ירושלים החמיא לזר החדש, שקלע 17 נקודות בבכורה האירופית שלו ובלט בניצחון החוץ 74:83 על רסטה פכטה. האדומים קבעו את שיא המפעל באחוזים לשתיים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

הפועל ירושלים נמנעה מהסתבכות מיותרת, ויצאה הערב (שלישי) מפכטה עם ניצחון חוץ 74:83 על רסטה, שמשאיר אותה בקרב על ראשות בית ב' בליגת האלופות, והותיר אותה במרחק בטוח מאזורי המאבק על הכרטיס לשמינית הגמר.

אף שאיפשרה לגרמנים לקטוף 20 ריבאונדים בהתקפה, והייתה קרובה לשמוט 18 נקודות יתרון, ירושלים פיגרה בפעם האחרונה במשחק בתחילת הרבע השני, וקבעה את שיא המפעל באחוזים לשתי נקודות (22 מ-26, 84.6%), מאז היווסדו בעונת 2016/17. טיישון תומאס קלע 23 נקודות ב-10 מ-10 מהשדה, וג'ון הולנד ערך בכורה אירופית מוצלחת ביותר עם 17 נקודות בכמעט 31 דקות.

"זה המשחק השני של ג'ון איתנו, והיינו צריכים אותו להרבה דקות. זה רק מראה כמה טרנט לוקט חסר וכמה היינו צריכים שחקנים בעמדה הזאת", החמיא המאמן עודד קטש לזר החדש שלו. "הוא נראה כאילו הוא איתנו מתחילת העונה".

ג'ון הולנד שחקנה של הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
קיבל מחמאות ממאמנו. ג'ון הולנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הולנד עצמו סיכם את הערב: "הראינו הרבה לב, וזה משחק שיכול לבנות אותנו בדרך להשגת היעדים שלנו. פכטה שיחקה כדורסל ממושמע מאוד. אני מרגיש טוב, ומגיע הרבה קרדיט לחברים שלי על הדרך שבה קיבלו אותי והקלו עליי כבר בימים הראשונים שלי כאן".

על המשחק עצמו אמר קטש: "ידענו לפני המשחק שזה עומד להיות קשה, וכך היה. אני שמח על הניצחון וגאה על הדרך שבה שיחקנו. זה היה משחק טוב שלנו. פרט לכמה דקות שבהן הגרמנים רצו וקלעו סלים גדולים, חלקם על ידי שחקנים שקליעה אינה הצד החזק שלהם, נצמדנו לתוכנית המשחק עם רוטציה קצרה יחסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully