וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים למכבי תל אביב: הפועל חולון מארחת את טורון

הסגולים, שמנסים לשמור על סיכוייהם הקלושים לעבור שלב בליגת האלופות, יחסרו את ג'ו אלכסנדר וריצ'רד האוול הפצועים. סטפנוס דדאס: "הזדמנות להמשיך בדרך שהתחלנו, ולצבור ביטחון לקראת מכבי"

אימג'בנק GettyImages

כשהיא מגרדת את תחתית בית א', וסופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים, הפועל חולון חוזרת מחר (רביעי, 21:00) לליגת האלופות ומארחת את טורון הפולנית - היחידה שמחזיקה במאזן גרוע משלה.

בשבוע שעבר, כשהתראיין לוואלה! ספורט, הודה המאמן סטפנוס דדאס כי "אני יודע שאין לנו סיכוי גבוה לעבור שלב באירופה", אבל קרא לאוהדים להתייצב מאחורי הקבוצה, שפותחת את 2020 ברצף של שישה משחקי בית: את הפועל אילת וגלבוע/גליל היא ניצחה, ולאחר טורון מצפה לה מפגש מסקרן במוצאי שבת נגד מכבי תל אביב, לפני שתארח את שטרסבורג ועירוני נהריה.

שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון. רויטרס
מוכנים? אוחיון/רויטרס

אלא שבחולון של העונה, שום בשורה טובה אינה יכולה לבוא בהיעדר בשורה רעה בצידה: ג'ו אלכסנדר, שהספיק לשחק שמונה דקות בלבד בערב חזרתו לקבוצה, יחמיץ את המשחק מחר וייעדר שבוע לפחות בגלל מתיחה בשריר התאומים. גם ריצ'רד האוול יחסר שוב.

"מצפה לנו משחק חשוב מאוד כדי להשאיר לנו סיכוי בהמשך", אמר דדאס לקראת ההתמודדות. "זאת הזדמנות להמשיך בדרך שהתחלנו, ולהוכיח שאנחנו בתקופה של שיפור והתקדמות. חשוב לנצח ולצבור ביטחון גם לקראת משחק הליגה מול מכבי תל אביב, שחשוב מאוד לנו ולקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully