וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה הפתוחה עשויה לעבור למרץ

8.1.2003 / 22:42

כנראה שהדברים של אגאסי ונברטילובה על החום הכבד בטורניר עזרו, והיום הודיעה התאחדות הטניס העולמית על האפשרות שהאליפות הפתוחה תעבור למרץ

כנראה שהדברים של אנדריי אגאסי ומרטינה נברטילובה לגבי הזזת מועד אליפות אוסטרליה הפתוחה בשל החום הכבד השורר במקום בחודש ינואר עזרו, והיום הודיעה התאחדות הטניס העולמית (ה-ITF) שהאליפות עשויה לעבור לחודש מרץ. התאחדות הטניס ניהלה שיחות עם סבב הגברים (ה-ATP) לגבי העברה אפשרית של הטורנירים באינדיאן וולס וקי ביסקיין לפברואר, מה שיאפשר את העברת התחרות במלבורן למרץ.

בכירים בהתאחדות אמרו, כי הם מקווים להעניק לטניסאים יותר זמן בפתיחת העונה, כדי שיתכוננו לגראנד סלאם הראשון של העונה. נשיא ה-ITF, פרנצ'סקו ריצי-ביטי: "כרגע אנחנו שוקלים להעביר את התחרות למרץ".

"מלבורן מגיעה מיד בפתיחת העונה. זהו שיא שמגיע מוקדם מדי. זו הסיבה שאנחנו בשיחות עם ה-ATP לגבי העברת האינדיאן וולס והקי בסקין לפברואר, והטורנירים באולמות סגורים באירופה יכולים להתחיל את העונה בינואר".

הדברים של ריצי-ביטי נאמרו כאמור אחרי טענות של טניסאים בכירים בנוגע לתנאי החום הבלתי אפשריים, השוררים בתחרות. דוגמא לכך היתה בגמר הנשים בשנה שעברה, כשהמשחק נעצר לעשר דקות, לאחר שהטמפרטורה הגיעה לשיא של 46 מעלות. במהלך הזמן הזה ציננו את עצמן הפינאליסטיות, הינגיס וקפריאטי, במשטח קרח שהוכן עבורן.

הנשיא ריצי-ביטי הוסיף, כי החלפת מועדי התחרויות תעניק יתרון לשחקנים: "בדרך הזו הם יוכלו לבנות את עצמם בהדרגה לאירוע השיא הראשון של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully