וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גדי קינדה הוחלף, אבל צפוי להיות כשיר למכבי תל אביב

4.1.2020 / 22:08

הקשר בישל ב-2:2 מול קרית שמונה והוחלף בשל עומס ורגישות, אבל לא מדובר במשהו חמור. וארן: "לא דחפנו מספיק קדימה"

חיים שאבו עוזר מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
איבדו שתי נקודות. שאבו/דני מרון

בית"ר ירושלים נעצרה הערב (שבת) אחרי שלושה ניצחונות ברציפות וסיימה ב-2:2 ביתי מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. אנתוני וארן כבש צמד עבור בית"ר (16 ו-57), איסמעיל ריאן מצא את הרשת פעמיים בצד השני (32 ו-38).

גדי קינדה הוחלף בדקה ה-69 ועורר דאגה, אבל מדובר בחילוף שנבע מעומס ורגישות והוא צפוי להיות כשיר למשחק של בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים מול עירוני קרית שמונה. דני מרון
צפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. קינדה/דני מרון

חיים שאבו, שעמד על הקווים של בית"ר ירושלים במקום רוני לוי המורחק: "התוצאה קצת מאכזבת, אבל אם אפשר להתנחם במשהו זה שחזרנו מפיגור. אני לא חושב שזה משחק שמאפיין את התקופה האחרונה שלנו. קרית שמונה לא הגיעה למצבים, אבל כבשה שני שערים. התוצאה מאכזבת, אבל שיחקנו טוב והגענו למצבים".

אנתוני וראן: "תיקו מאכזב. מבחינה אישית טוב שהבקעתי צמד, אבל זה לא משנה אם לא ניצחנו. פתחנו מצוין, אבל לא דחפנו מספיק קדימה ושילמנו את המחיר. הראינו אופי, חזרנו מפיגור וזה גם חשוב. יש לי חוזה עד 2022, אני פה ואעשה הכל כדי לעזור לקבוצה".

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה אמר: "היינו בפיגור מוקדם, לא התחלנו טוב ומשום מה נלחצנו כמו בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה. חזרנו וכבשנו שני שערים יפים וידענו שהם ישחקו על כל הקופה במחצית השנייה. אנחנו מקבלים גולים של חוסר ניסיון, אבל אני מוריד בפני הצעירים את הכובע. לא היה לנו משחק טוב, בית"ר הייתה עדיפה, אבל אני מאוכזב שלא ניצחנו כי כבר הובלנו 1:2. קבלת החלטות מכריעות משחקים, אם היינו עולים ל-1:3 היינו גומרים את המשחק, אבל אני גאה בצעירים שלנו. גם נקודה זה בסדר".

ריאן, שכבש צמד ראשון בקריירה, הוסיף: "הגענו למשחק חוץ נגד הקבוצה הכי לוהטת בליגה. עשינו הכל כדי לנצח, לא הצלחנו, אבל אנחנו מרוצים מהנקודה. אני שמח שהבקעתי צמד, אבל הנקודה יותר חשובה. הנשיקה לכר הדשא? לא משנה לי לכבוש בטדי, בלומפילד... זה לא משנה. זה צמד ראשון בקריירה, זה גם היה שער יתרון והתרגשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully