וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי מסכם עשור ומביט הלאה: "אם אשאר, נתבסס בעיקר על שחקני נוער"

4.1.2020 / 10:41

בעלי קרית שמונה בחר את הזר הטוב ביותר שהביא, הסביר את עסקאות המכירה והודה: "ציפיתי שיהיה לי המון קהל, התאכזבתי"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: מאור מליקסון מודיע על פרישה מכדורגל

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי התראיין היום (שבת) לאתר הרשמי של המועדון וסיכם את העשור האחרון שלו בקבוצה. "היה לי כיף גדול בשנים הראשונות של העשור", אמר. "היתה אליפות, היה גביע המדינה והיה גביע הטוטו, בשנים האחרונות באים גם 200 איש, ואין קהל, כל הכבוד לילדים שבאים".

על זהות הרכש הטוב ביותר שהביא אמר שרצקי: "דויד סולארי היה פה תקופה קצרה אבל הוא הכי טוב שהיה פה. הגול שלו נגד בני יהודה שהביא אליפות היה רגע מדהים. ההורים שלו באו מארגנטינה והיו במשחק הזה. השוער הכי טוב שהיה לי פה זה דני עמוס. שחקן השדה הכי טוב, היו כמה: שמעון אבוחצירא, שיר צדק, סלאח חסארמה והיו עוד הרבה". אף שהסתכסך עם חלקם, לשרצקי לא היה קשה להכריע: "רן בן שמעון וברק בכר הם ללא ספק המאמנים הטובים שהיו פה. אחד מהם הוא הכי טוב ללא ספק".

כשנשאל האם יש מטרה שלא הצליח להגשים אמר הבעלים: "המטרה עכשיו היא שכמה שיותר שחקני נוער ייצאו מהמועדון וישחקו בבוגרים. אם אשאר, הקבוצה תורכב בעיקר משחקני נוער. הרבה שחקנים שמכרתי לא הייתי צריך ורוצה למכור, אבל קשה להחזיק את המועדון הזה בלי למכור שחקנים. הייתי מאוד רוצה את ליוואי גרסיה ונייג'ל האסלביינק אצלי, אבל לצערי זה בלתי אפשרי. אנחנו הקבוצה היחידה שמביאה כל שנה מהבית 17 מיליון שקל וזו בעיה. ציפיתי שאעשה הרבה יותר בעיר ושיהיה לי המון קהל אבל התאכזבתי".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
כעת רוצה לראות את הדור הבא. שרצקי/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully