וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תעמוד לדין בשל מעורבות בנושאים פוליטיים במגרש

30.12.2019 / 14:24

ההתאחדות הודיעה על העמדת המועדון לדין בשל נוכחותו של ראש העיר בטקס לפני המשחק מול הפועל רעננה. הפועל תל אביב הגישה ערעור על העונש שספגה בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל רעננה

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) שתובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד לדין את בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל באר שבע והפועל תל אביב. בית"ר ירושלים תעמוד לדין בשל התנהגות שאינה הולמת ומעורבות בנושאים פוליטיים ומתייחסת לנוכחותו של ראש העיר משה ליאון בטקס הדלקת הנרות לפני המשחק מול הפועל רעננה.

בדוח השיפוט נכתב: "הטקס היה אמור להיערך ללא איש ציבור, אך בשעה 20:00 הופיע בפתח היציאה ממנהרת השחקנים מר משה לאון מלווה במפליה של מלווים ומאבטחים, אליו הצטרפו משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש ואושי אשש (לו היה אמור להיערך טקס הענקת חולצה ממוסגרת). ראש העיר ניהל את הטקס כולו, ויצויין שנוכחותו לא צויינה בדף ההנחיות שנמסר לפני המשחק וגם ללא תיאום וקבלת אישור מתאים ממנהלת הליגות". בנוסף נכתב כי: "המחצית השנייה החלה באיחור של דקה אחת בשל הגעה מאוחרת של מאמן הקבוצה רוני לוי. לדברי מנהל הקבוצה אושרי דודאי האיחור נבע מהחלפת הבגדים הרטובים של המאמן".

הפועל תל אביב תעמוד לדין בשל השלכת כוס משקה אל עבר שוער מ.ס אשדוד, שנפלה בסמוך אליו. מכבי חיפה תעמוד לדין בשל השלכת כוס שתייה לעבר כר הדשא מהיציע הצפוני של אוהדי הירוקים בדרבי. הפועל באר שבע תעמוד לדין בשל מצית שנזרקה מיציע אוהדי הקבוצה לכר הדשא במשחק מול מ.ס אשדוד.

במקביל, הפועל תל אביב הגיעה ערעור על העונש הכבד שספגה בעקבות אירועי הדרבי. בקבוצה טוענים כי שלושה משחקי רדיוס יגרמו להם לנזק כלכלי של לפחות מיליון שקל ומדובר בהחלטה שאינה תחרותית ואינה ספורטיבית: "מדובר בעונש לא הוגן, שלא נראה כמותו בעבר ואינו תורם למיגור ההתנהגות הפרועה במגרשים" נכתב בערעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully