וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "אגרום לכולם להאמין שעוד אפשר לעשות העונה משהו טוב"

28.12.2019 / 23:04

המאמן החדש של הפועל חולון יצא מעודד מההפסד 91:84 להפועל ירושלים החסרה: "קיבלתי מההנהלה אור ירוק לבחון את השוק". עודד קטש: "כשלא נגררנו למשחק שלהם, ברחנו"

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
יהיה בסדר. דדאס/ברני ארדוב

הפועל ירושלים סיימה הערב (שבת) את הסיבוב הראשון בליגת העל בניצחון ביתי 84:91 על הפועל חולון, שקיבלה הזדמנות ראשונה לבחון את עצמה תחת הדרכתו של המאמן היווני סטפנוס דדאס.

"לא כל כך ידענו למה להתכונן", הודה המאמן המנצח עודד קטש. "הסתמכנו בהכנה על הדברים הקבועים של חולון ועל הדברים שדדאס עשה בקבוצות אחרות. חולון ניסתה להאט את המשחק, ואנחנו רצינו לשחק הפוך ממנה. כשמסרנו יותר משלוש מסירות, ושיחקנו על היתרונות שלנו ולא נגררנו למשחק שלהם, ברחנו. הניצחון בריבאונד הוא זה שניצח לנו את המשחק".

האדומים הופיעו בסגל חסר עם שבעה שחקנים בכירים בלבד, כשתמיר בלאט מצטרף לרשימת המושבתים. "חסרנו את תמיר, ואפשר היה להרגיש את זה בדקות רבות, אבל הגענו לנקודות שלנו", סיכם קטש. "ג'ייקובן בראון לא היה ביום הכי גדול שלו, ואין לנו בעיה עם זה. אפילו כעסתי בדקות האחרונות שהוא לא לקח שוב את הכדור, כי אנחנו לא בוחנים אם הזריקה נכנסת או לא, אלא לפי הדרך שבה צריך לשחק".

המצטיין במגרש היה סולימאן בריימו, שקלע 25 נקודות (3 מ-8 לשלוש) וקטף עשרה ריבאונדים. "סו נותן לנו מימד של קליעה וריווח, וזה מאוד חשוב", החמיא לו קטש. בריימו עצמו אמר: "ברחנו בפתיחה והם חזרו, אבל אני שמח שמצאנו את הדרך לנצח מול קבוצה קשוחה. החברים שלי לקבוצה מעודדים אותי להמשיך לזרוק, ואני יודע שבסופו של דבר אקלע יותר זריקות מאשר אחטיא".

מאמן חולון, סטפנוס דדאס, סיפר על ימיו הראשונים בישראל: "זו תקופה קשה, ויש לי הרבה דברים לתקן, אבל מאמנים צריכים לדעת לעבוד עם הגב לקיר, גם אם זה לא קל. הביטחון של השחקנים היה נמוך אחרי ההפסד האחרון בחיפה, וניסיתי להרים אותו ולפתח אסטרטגיה בניסיון לגנוב כאן ניצחון.

"אני מרוצה מרוב הדברים שראיתי, בעיקר בהתקפה. קיבלנו הרבה נקודות מהשחקנים שניסינו לתקוף. ירושלים עמוקה יותר מאיתנו, והיינו קרובים יותר מאשר שבע נקודות ההפרש בסיום. אנחנו חוזרים הביתה, ואני מקווה שיחד עם האוהדים שלנו נשוב למסלול הנכון.

"הסברתי לשחקנים שאני פייטר, ואני רוצה לגרום לכולם להאמין שנוכל לעשות העונה משהו טוב. הליגה הישראלית דומה מאוד לליגה הטורקית, שבה עבדתי בשבע השנים האחרונות, אני מאמין שיש לנו שחקנים מקומיים מצוינים, וזו אחת הסיבות שהסכמתי לבוא. יש עליי פחות לחץ מאשר על מאמנים מקומיים, אני יכול להיות ממוקד יותר, ואני רוצה שהמשחק שלנו יהיה חכם יותר. קיבלתי אור ירוק מההנהלה לבחון את הקבוצה, ובהתאם לזה גם לבחון את השוק, אבל אני לא מאמין בשינויים בסגל".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
"הניצחון בריבאונד הוא זה שניצח לנו את המשחק". קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully