וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנחנו משתפרים ונמצאים בכיוון הנכון"

25.12.2019 / 22:22

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה אחרי ה-0:2 מול הפועל רעננה: "אליפות? הפער גדול מאוד כרגע". אביטן במקום האחרון: "יש לנו סגל מספיק טוב כדי להישאר"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

אנז' פרדי פלומן (41) וגדי קינדה (87) כבשו הערב (רביעי) וסידרו לבית"ר ירושלים 0:2 ביתי מול הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. עבור הקבוצה של רוני לוי זו הייתה מיני נקמה על ההפסד לרעננה בסיבוב הראשון, שהוא עדיין גם הניצחון היחיד של רעננה העונה.

מאמן בית"ר רוני לוי דיבר אחרי המשחק ואמר: "הפריע לנו וצרם לנו ההפסד לרעננה בסיבוב הראשון, אבל יותר חשוב לנו היה לייצר המשכיות ויכולת טובה וניצחונות. אנחנו מתרכזים יותר בזה. יש אצלנו מגמה ברורה לאורך משחקים רבים ומגמה חיובית. אנחנו משתפרים. קבוצה טובה נמדדת לאורך זמן, מייצרת סגנון משחק ואופי מסוים ואני חושב שאנחנו בכיוון הנכון".

על פלומן אמר לוי: "הוא שחקן מוכשר מאוד, ילד נהדר ומעט מופנם שצריך כיוון כמו הרבה שחקנים שצריכים ללמוד מה שחקן כדורגל צריך לעשות בתוך קבוצה. לפעמים לוקח זמן לשלב בין היכולת האישית לקבוצתית. הוא משתפר עם הזמן. אני שמח שהוא עובד בשביל הקבוצה ומקבל את התמורה עם שערים. אני שמח בשבילו". כשנשאל על האפשרות שקבוצתו תזכה באליפות אמר המאמן: "אפשר להגיד את המילה, אבל השאלה אם אנחנו בכיוון הזה. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר ולנצח ואם נצמק את הפער מהמקום הראשון נוכל לדבר על זה, אבל כרגע מוקדם מדי לדבר על זה כי הפער גדול".

דן איינבינדר: "היה ניצחון חשוב מאוד, אנחנו בדצמבר ולא מפסיקים לנצח, רצינו שזה ימשיך. אני שמח שהמשכנו. אלה שלוש נקודות חשובות מאוד. אנחנו רוצים להמשיך להשתפר. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לאמא שלי שחוגגת יום הולדת היום. היא הדבר הכי טוב שיש בעולם הזה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי להפוך את טדי למבצר. אפשר לראות שבתקופה האחרונה אנחנו מציגים כדורגל טוב ולוקחים נקודות גם כשהיכולת פחות טובה. יש פה צוות מסביב שנותן הכול כדי שלקבוצה תהיה אפשרות להצליח. למזלי שיחקתי עם כמה קבוצות חזקות, יש פה שחקנים טובים עם אופי טוב ורובם צעירים וילמדו וישתפרו אם יעבדו קשה. אנחנו צריכים להמשיך להיות מרוכזים ולראות איך אנחנו מביאים בכל משחק שלוש נקודות".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מרוצה מההתקדמות של הקבוצה. רוני לוי/דני מרון

מאמן הפועל רעננה ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "כשלא מצליחים להוציא נקודות במצבנו זה מאכזב. היינו שווים קצת יותר, אבל כשאתה טועה כך נגד בית"ר אתה משלם את זה ביוקר. יהיה מאבק ארוך ומייגע. אנחנו צריכים להיות במקום הנכון בזמן האחרון, וזה בסוף העונה. זה לא נעים, אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לעשות דברים טובים יותר בהמשך. לא רציתי לעשות יותר מדי שינויים בקבוצה. יש לנו כלים טובים ואני מאמין שיגיעו ניצחונות. עדיין מוקדם, אני עדיין לומד את הסגל. נצטרך להתחזק במספר שחקנים, אבל יש לנו סגל מספיק טוב כדי להישאר בליגה".

ניסו אביטן מאמן הפועל רעננה. דני מרון
"כשלא מצליחים להוציא נקודות במצבנו, זה מאכזב". אביטן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully