וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וארן: "הולך לי במשחקי הגביע". טסלפפה: "קיבלנו סטירה מצלצלת"

22.12.2019 / 22:11

חלוץ בית"ר חגג את הצמד: "בכל פעם שיש לי הזדמנות אני נותן את המקסימום כדי להוכיח". רוני לוי: "רוצים לייצר המשכיות". מאמן ראשון הודה: "ציפינו להופעה יותר מכובדת"

רוני לוי בית"ר ירושלים. דני מרון
בסטייל בשלב הבא. רוני לוי/דני מרון

מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע - כולן סבלו בגביע המדינה. אלא שבית"ר ירושלים הוכיחה להן שאפשר גם אחרת וטיילה הערב (ראשון) לשמינית גמר גביע המדינה עם 0:5 ביתי מוחץ ומרשים על הפועל ראשון לציון מצמרת הלאומית. אנתוני וארן פתח וכבש צמד, עלי מוחמד, אופיר קריאף ולירן רוטמן הוסיפו ונתנו לרוני לוי הרבה סיבות להיות אופטימי לקראת קרבות הצמרת בליגה והמפגש מול רעננה במחזור הקרוב.

גדי קינדה אופיר קריאף בית"ר ירושלים. דני מרון
חגיגה בית"רים/דני מרון

רוני לוי נראה מאופק בסיום ואמר: "בגביע צריך לעבור שלב ועשינו את זה גם בצורה יפה וזה יותר טוב. הדברים הסתדרו לנו טוב, השער שכבשנו עם הירידה למחצית שחרר אותנו והיריבה איבדה את המשחק".

"וארן לא מפתיע אותי, הוא שחקן טוב מאוד וככה אנחנו מתייחסים אליו. אביאל זרגרי עובד קשה באימונים והוא מאמין שזו הדרך. אם הוא ימשיך בדרך הזו אז הוא ישחק".

"יש לנו משחק עוד יומיים, אנחנו מתייחסים רק למשחק הקרוב בליגה. אנחנו במרדף עם עצמנו, אנחנו רוצים לייצר יכולת טובה והמשכיות. רעננה ניצחה אותנו בסיבוב הראשון ועשתה לנו חיים קשים מאוד. מצפה לנו משוכה קשה מאוד".

אנתוני וארן כובש הצמד: "אני מתכונן לכל משחק אותו דבר. נכון שיש משהו ספציפי בגביע שנותן לי תחושה שאפשר לעבור את כולם. כמו כל שחקן אני רוצה לשחק כל הזמן. יש לנו אחלה קבוצה וזה לא פשוט להיכנס ל-11. אני נותן את המקסימום כשיש לי הזדמנות".

"אני חושב ששלומי ואני חלוצים טובים לליגת העל. בסופו של דבר אנחנו נותנים את המספרים. המאמן יחליט אם אשחק בליגה או לא. אם נוכל ללכת עד הסוף, אז למה לא".

עופר טסלפפה אמר: "ציפינו להופעה הרבה יותר מכובדת. אבל לצערי קיבלנו סטירה מצלצלת היום. פתחנו טוב ואחרי זה נעלמנו ונראינו לא טוב. קיווינו להופעה הרבה יותר מכובדת. מקווה מאוד שזה לא ישפיע עלינו בליגה. בית"ר היתה מדהימה היום, אנחנו לא היינו שם".

עוד בוואלה!

גביע המדינה: בית"ר ירושלים טיילה לשמינית הגמר עם 0:5 על הפועל ראשון לציון

לכתבה המלאה
אנתוני וארן בית"ר ירושלים. דני מרון
ההימור עליו השתלם. וארן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully