וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אני חושב שמכבי תל אביב תעשה 7-8 שינוים, אם לא יותר"

22.12.2019 / 11:55

מאמן בני יהודה מתכונן למשחק הליגה מול האלופה ביום שלישי: "עשינו התקדמות נגד קבוצות מהסוג הזה. רק להתגונן לא יספיק, צריך לצאת נכון קדימה"

צילום: לירון מולדובן

בווידאו: התגובות אחרי ה-3:4 של הפועל באר שבע באשדוד

בבוקר שאחרי ההדחה הסנסציות של מכבי תל אביב מגביע המדינה, דיבר היום (ראשון) יוסי אבוקסיס לקראת משחק הליגה של בני יהודה מול האלופה ביום שלישי (20:15) ואמר: "אני חושב שמכבי ישחקו בהרכב אחר. זאת קבוצה שלא הפסידה השנה. בגביע תמיד יש הפתעות, בהתחלה זה היה נראה בדרך לניצחון מוחץ של מכבי. זאת קלישאה אבל לגביע באמת חוקים משלו. מכבי תגיד אחרי הפסד ויהיה משחק מאוד קשה".

"אני לא יודע איזו מכבי עדיף לקבל", המשיך אבוקסיס. "עשו שם הרבה חילופים אתמול ואני חושב שבליגה יהיו לפחות 7-8 שינויים, אם לא יותר. זה משחק קשה בכל מצב, אם הם אחרי הפסד או ניצחון, בשנים האחרונות זה תמיד משחק ליגה קשה מאוד. בליגה מכבי ספגו רק שער אחד וכמעט לא מגיעים נגדם למצבים כי משחק ההגנה שלהם מצויין. אנחנו מדברים על זה ונצטרך למצוא פתרונות, אנחנו צריכים לדעת לעצור הרבה שחקנים טובים שלהם וגם לדעת לצאת נכון להתקפות, רק להתגונן לא יספיק, צריך לצאת נכון קדימה".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
"לא יודע איזו מכבי עדיף לקבל". יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

על מצבה של קבוצתו, שעלתה לסיבוב ט' בגביע עם 0:2 על הפועל חדרה כבר ביום חמישי, אמר המאמן: "כשעוברים שלב בגביע מול קבוצה מליגת העל זה נותן קצת ביטחון, במיוחד אחרי שני הפסדים, מקווה שזה ייתן לשחקנים יותר ביטחון. בשנה שעברה היו לנו שני משחקים טובים נגד מכבי והשנה עשינו תיקו. בני יהודה עשתה התקדמות נגד קבוצות מהסוג הזה, כשאתה בא לשחק נגד קבוצות כאלה באים עם עוד יותר מוטיבציה וריכוז, צריך לבוא מוכנים ולא לעשות טעויות כפי שעשינו במשחק הליגה האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully