וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מינתה את סטפנוס דדאס היווני למאמנה

22.12.2019 / 14:26

לראשונה מאז 1989, הסגולים מינו מאמן זר. היווני (37), שאימן עד לאחרונה את בחצ'שהיר הטורקית, היה בעבר עוזרו של ספרופולוס בפאוק סלוניקי וזכה להמלצה ממנו: "הסיבה המרכזית שרציתי להגיע לחולון היא האוהדים". מתן חרוש יישאר כעוזר המאמן

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: מסיבת העיתונאים של ספרופולוס אחרי הניצחון על פנאתינייקוס

שבועיים וחצי לאחר פיטוריו של שרון דרוקר, הפועל חולון מצאה סוף סוף מחליף קבוע לתפקיד המאמן. סטפנוס דדאס היווני מונה עד לתום העונה הנוכחית. המאמן הזמני מתן חרוש צפוי לשוב לעמדת עוזר המאמן. דדאס בן ה-37 יהיה המאמן הזר הראשון בחולון מאז איוון דאנקן ב-1989. אחיו של דדאס, יורגוס, משמש כיום כעוזר מאמן אולימפיאקוס.

עם החתימה אמר דדאס: "אני מאוד נרגש להיות חלק ממועדון היסטורי כמו הפועל חולון. הסיבה המרכזית שרציתי להגיע לחולון היא בגלל התמיכה והאהדה המוכרת של האוהדים בקבוצה. אתן 100% מאמצים להצלחת הקבוצה ושכולם מההנהלה והאוהדים יהיו גאים ויראו קבוצה לוחמת על המגרש מהתחלה ועד הסיום".

הבעלים שלמה אייזיק הוסיף: "ברצוני לאחל לדדאס ולנו הצלחה בדרכנו החדשה והמשותפת. לאחר לא מעט טלטלות וחוסר יציבות, אני תקווה שנעלה על דרך המלך ושהנר הראשון של חנוכה אותו נדליק הערב יאיר לנו את הדרך וביחד עם השחקנים, הצוות המקצועי, האוהדים הנאמנים שלנו וכל מי שעושה וטורח למען הקבוצה, נצליח במשימות שעדיין בפתחנו. חג חנוכה שמח ומלא באור".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אתר רשמי
רזומה מעניין. דדאס/אתר רשמי

דדאס זכה להמלצות ולשבחים מאנשי מקצוע שעמם התייעצו בחולון, וביניהם מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. השניים עבדו יחד לפני שנים רבות, כשדדאס החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של ספרופולוס בפאוק סלוניקי ב-2001.

את רוב שנותיו העביר דדאס על הספסל, במשבצת העוזר, והוא עבד בין היתר באריס סלוניקי (תחת דרוקר וחרוש), נבחרת סלובניה, ספרטק סנט פטרסבורג וגזיאנטפ.

בארבע השנים האחרונות ניסה את כוחו כמאמן ראשי: תחילה בגזיאנטפ, שנתנה בו את האמון והעניקה לו קידום, בעוד הוא הצעיד אותה לרבע גמר הפלייאוף. בשנתיים האחרונות אימן בבחצ'שהיר, ממנה התפטר לפני כחודש וחצי. אשתקד היה קרוב להביאה לפלייאוף הטורקי, וסיים במקום התשיעי בליגה.

חולון תתארח הערב (ראשון, 20:15) אצל מכבי חיפה במסגרת ליגת העל, ותנסה לרשום את ניצחונה הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. ריצ'רד האוול, שסובל מקרע קטן במפשעה, ייעדר שבועיים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully