וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תרגלה פנדלים לקראת הפועל ראשל"צ, אנטואן קונטה ייעדר

21.12.2019 / 20:42

הצהובים-שחורים חוששים מנציגת הלאומית ("בגביע כל משחק הוא כמו גמר"). ליוואי גרסיה עשוי לקבל מנוחה, רוני לוי תרגל לא מעט שינויים (א', 20:15, ספורט5)

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

המגן-בלם אנטואן קונטה, שמושך פציעה לאחרונה, ייעדר מסגל בית"ר ירושלים למשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט5) מול הפועל ראשון לציון במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. גם דיוגו וראדסקה המורחק ייעדר ועל כן צמד הבלמים יהיו אור זהבי וטל בן חיים. שי קונסטנטין ימשיך לקבל קרדיט כמגן ימני, כאשר מקס גרצ'קין עשוי לחזור ל-11 בצד שמאל. אופיר קריאף עשוי לקבל קרדיט במרכז השדה. נשקלת האפשרות גם לתת לליוואי גארסיה מנוחה ולהורידו לספסל, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר. גם שלום אדרי ואנתוני וארן תורגלו בהרכב בחלק מהתרגולים, אולם למרות שבחלקם נדמה היה שרוני עשוי לבצע כחמישה שינויים בהרכב, הוא ככל הנראה יחלק אותם מחר וביום רביעי נגד הפועל רעננה.

בבית"ר לוקחים ברצינות רבה מאוד את ראשון לציון ואף תירגלו בעיטות מ-11 מטר. רוני לוי אמר לשחקניו: "בגביע כל משחק הוא כמו גמר, כולם יודעים מה קרה לקבוצות שבאו לא מוכנות למשחקים האלה". המאמן אף הזכיר להם שגם בשנים הכי גדולות שלה, בית"ר ירושלים הודחה בגביע על ידי קבוצות נחותות ממנה, גם בטדי.

במועדון חזרו והבהירו כי למרות הפרסומים השונים, בשלב זה אלירן עטר לא על הפרק והכיוון הוא לצרף שחקן זר שיהווה השקעה לשנים הבאות. בנוסף, מספר קבוצות התעניינו באנתוני וארן והובהר להו כי השחקן לא ישוחרר אפילו אם יצורף שחקן נוסף לחלק הקדמי.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, טל בן חיים, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, אנז' פרדי פלומן, שלומי אזולאי.

הרכב משוער, הפועל ראשון לציון: מתן עמבר, מתן פלג, עמרי לוזון, אכראם שריח, צח בללי, וובה בראון, קלאודמיר, מוחמד כליבאת, אנס דאבור, איתמר שבירו, גיל יצחק.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יקבל עוד מנוחה. קונטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully