וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דגני ודמארי כשירים לקטמון, אימון בכורה למייקל אולהה

21.12.2019 / 13:43

הבלם והחלוץ החלימו ממחלה ויעמדו לרשות קלינגר בגביע (א', 19:30). אור אינברום בספק בגלל כאבים בקרסול, החלוץ התאמן לראשונה. זיו אריה: "מקווה לראות את השחקנים נלחמים"

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב תארח מחר (א', 19:30) את הפועל קטמון במסגת הסיבוב השמיני של הגביע ותנסה לשכוח מהתבוסה מול נתניה בליגה. בשל פציעות ומחלות, המאמן ניר קלינגר יפרסם את הסגל הסופי למשחק רק בבוקר המשחק. קלינגר היה רוצה להימנע משיתופם של שלושת הזרים שנתבקשו למצוא קבוצה - דמבה קמארה, סטפן ספירובסקי ופרנסיס קיירמה, אך בשלב זה ייתכן שהוא ייאלץ להשתמש בהם בעוד מספר משחקים.

אוראל דגני ועומר דמארי שהיו חולים אתמול הצליחו להתאמן היום ויהיו בסגל, עידן כהן עדיין בספק. אור אינברום התאמן אך סובל מכאבים בקרסול ורק מחר יוחלט אם יהיה בהרכב או בסגל. בהפועל תל אביב אמרו היום: "לא משנה מי ישחק ואיך נשחק, את השלב הזה צריך לעבור".

למרות חשיבות המשחק, חלק מאוהדי הקבוצה ימחו כנגד בעלי המועדון בעקבות התוצאות בליגה ולא ייכנסו לאיצטדיון. בתוך כך, מייקל אולהה שנחת אתמול, ערך אימון בכורה ויעמוד לרשותו של ניר קלינגר החל מה-8 לינואר. המגעים עם פיליפה רודריגס נמשכים, כאשר במועדון אופטימיים כי יצטרף לקבוצה בחודש הבא. במידה שבית"ר ירושלים תצרף חלוץ, היא עשויה להסכים לשחרורו של אנתוני וארן, שחקן בו מעוניינים האדומים.

מנגד, למעט אייל דנין הפצוע, זיו אריה יהנה מסגל מלא. "עבדנו קשה מאוד השבוע ואנחנו מתכוננים בשיא הרצינות למשחק", אמר. "אני מחכה לראות את השחקנים שלנו נלחמים על הדשא בבלומפילד, הם יצטרכו את התמיכה של הקהל ואני מקווה לראות כמה שיותר אוהדים, זה מאוד חשוב".

הרכב משוער, הפועל תל אביב: יואב ג'רפי, איאד עבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פרסמן, עמנואל בואטנג, ניר לקס, דני גרופר, עומרי אלטמן, אור אינברום, עומר דמארי.

הרכב משוער, הפועל קטמון: הראל שלום, גל מאיו, סהר בראון, שרון זיסו, סער בנבנישתי, אווקה אשטה, דניאל גרץ, גוני נאור, אדיס צ'קול, וויליאם אגאדה.

מייקל אולהה הפועל תל אביב. אתר רשמי
אולי הוא יושיע את הפועל תל אביב? מייקל אולהה באימון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully