וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלומן שוב יסופסל? בית"ר ירושלים לקראת "משחק שיכול לשנות עונה"

14.12.2019 / 16:42

בקבוצה דרוכים לקראת הביקור בבאר שבע: "הגיע הזמן שננצח משחק גדול". קונטה אמור לפתוח, גם זהבי צפוי לחזור, קריאף תורגל בקישור

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר התיקו של בית"ר ירושלים באשדוד

בית"ר ירושלים תפגוש ביום שני את הפועל באר שבע למשחק המרכזי של המחזור ה-14 בליגת העל, במה שמסתמן בשלב זה של העונה כקרב על המקום השלישי. בית"ר עדיין לא ניצחה בטרנר במשחק ליגה ומפנטזת על ניצחון ראשון שם וראשון על באר שבע בליגה מאז 2013, אבל גם לשחקני הקבוצה ברור כי לאחר ההפסד לחיפה, המארחת לא תוכל להרשות לעצמה הפסד ביתי נוסף. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "זה משחק שיכול לשנות עונה, הגיע הזמן שננצח במשחק גדול".

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
לא כשיר במאת האחוזים. טל בן חיים/לירון מולדובן

רוני לוי עבר עם שחקניו על וידאו מהמשחק נגד מ.ס. אשדוד. המאמן העיר גם על הקילומטרז' שעשו במשחק ואמר: "כל אחד צריך להסתכל מה פחות או יותר רמת הניידות לשחקן בתפקידו ולא לרדת מזה. יש משתנים אבל ברמה הכללית כל אחד כאן צריך לרוץ יותר". במהלך האסיפה אנז' פרדי פלומן טען כי נעשתה עליו עבירה בשער השני של אשדוד.

בנוגע להרכב הצפוי, נראה כי אור זהבי יפתח במקומו של טל בן חיים, שעדיין אינו כשיר במאה אחוז וגם הציג יכולת חלשה באשדוד. מעבר לכך, אנטואן קונטה אמור להיות כשיר ולפתוח, כאשר בצד שמאל עדיין לא ברור מי יקבל את הקרדיט - אורי מגבו או מקס גרצ'קין. גם בקישור המאמן מתלבט וייתכן כי פרדי פלומן יירד לספסל, כאשר בחלק מהתרגולים אופיר קריאף משולב בשלישיית הקישור וגדי קינדה מוסט לכנף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully