וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של שועה: "הוא לא נפצע. הוא לא בסגל כי הוא לא בסגל"

13.12.2019 / 14:11

למרות ההודעה של מכבי חיפה לפיה השחקן לא בסגל בגלל פציעה בקרסול, שועה טען בפני מקורביו שהוא כשיר. במועדון תוהים משום שהחלוץ ביקש לא להמשיך את האימון היום בשל טענה למכה בקרסול

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון מכבי חיפה בבאר שבע

מכבי חיפה הודיעה מוקדם יותר היום (שישי) שירדן שועה לא ייכלל בסגל מול רעננה בגלל שהוא נפגע בקרסול באימון. אלא שהשחקן הבהיר למקורביו שהוא כשיר מבחינתו ויכול להיות בסגל למשחק בשבת (19:50).

חשוב לציין ששועה בעצמו טען לפציעה בקרסול ובגלל טיפולים שעבר, הוא נעדר ממרבית האימונים השבוע. כעת טוען החלוץ שהוא יכול להיות בסגל וההחלטה להוציא אותו מהסגל לא נובעת מפציעה.

סוכנו של ירדן שועה, גלעד קצב, דיבר לפני זמן קצר ברדיו ירושלים על המצב של החלוץ במועדון: "ירדן לא על המדף כי יש לו חוזה במכבי חיפה. ירדן הוא ילד מדהים, אנחנו עובדים איתו כמה שנים ויודעים שהוא לא קל, אבל הוא לא מהילדים המעצבנים האלו. אחת הבעיות העיקריות שלו היא שהוא רוצה לשחק 90 דקות בכל משחק. עד עכשיו השידוך שלו עם מכבי חיפה הוא כישלון והאשמה של שני הצדדים".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
חילופי גרסאות. ירדן שועה/שלומי גבאי

"יש אנשים מדהימים במכבי חיפה כמו יענקל'ה שחר, עוזי מור ואסף בן דב, שרוצים שירדן יצליח ורוצים שיהיה לו טוב גם מעבר לכדורגל. השאלה לא על הפרק כי גם מכבי חיפה וגם ירדן לא רוצים. בשורה התחתונה השידוך הזה לא טוב לא לנו ולא להם, אם ירדן לא בתוכניות אז אין לנו מה להישאר. מכבי חיפה מצליחה מאוד השנה והיא קבוצה שמשחקת כדורגל איכותי. אם היא תחליט לשחרר את ירדן, אז אין יותר מדי קבוצות שיכולות לשלם סכומים מלבד בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב והפועל באר שבע".

קצב הוסיף: "הוא לא נפצע, הוא לא בסגל כי הוא לא בסגל. מרקו בלבול עושה עבודה מדהימה השנה ויש אנשים מדהימים בחיפה, אבל שורה תחתונה השידוך לא עובד"

שחקנים בקבוצה העידו בפני וואלה! ספורט על מה שהתרחש היום באימון. "בתחילת האימון ירדן התאמן בצד ואחר כך עלה אל הדשא אבל זמן קצר אחר כך הוא ירד מהדשא".

גורמים בחיפה טענו שסיבת הירידה מהדשא הייתה לאור בקשה של שועה שטען שספג מכה נוספת בקרסול. בחיפה ציינו שלולא עובדה זו, שועה היה בסגל ולכן לא ברור מדוע הטענות".

תגובת מכבי חיפה תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully