וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריד מינית בשידור חי בטלוויזיה - והושעה לכל החיים מריצות מרתון

11.12.2019 / 13:07

טומי קלוויי טפח על ישבנה של אשת התקשורת האמריקאית אלכס בוזרג'יאן בשידור חי בטלוויזיה, והושעה מריצות מרתון בסוואנה, ארצות הברית. העיתונאית הגישה תלונה במשטרה: "מרגישה מחוללת"

צילום מסך

כשנקראה לסקר את מרתון סוואנה, לא האמינה אלכס בוזרג'יאן שהיא זו שתהפוך לסיפור הגדול שיצא ממנו. לא פחות מ-11 מיליון איש צפו בסרטון של כתבת רשת WSAT-TV, שדיווחה מהמירוץ והוטרדה מינית בשידור חי בטלוויזיה. רבים מהרצים חלפו על פניה של בוזרג'יאן והתלהבו מכך שצולמו בטלוויזיה, אולם אחד מהם - טומי קלוויי - טפח על ישבנה של העיתונאית, והושעה מהמירוצים העתידיים בעיר האמריקאית עד סוף חייו.

"לאיש שנתן לי מכה על התחת בשידור חי בטלוויזיה: הבכת אותי, הפכת אותי לאובייקט, אני מרגישה מחוללת. אף אישה אף פעם לא צריכה לעבור דבר כזה בעבודה או בכל מקום אחר!" צייצה העיתונאית, שפנתה למשטרה והגישה תלונה כנגד קלוויי. בראיון שהעניקה ל-CBS הוסיפה: "הוא גזל ממני את הכוח, ואני מנסה לקבל אותו בחזרה. הוא פשוט הרגיש שהוא יכול לקחת לעצמו חלק מהגוף שלי. זה לא בסדר שמותר לך לגעת ככה באישה רק כי אתה רוצה".

עורך דינו של המטריד אמר בתגובה: "בעוד אנחנו מתחרטים על המצב, מר קלוויי לא פעל בכוונות פליליות. טומי הוא בעל אוהב הפעיל מאוד בקהילה שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully