וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: שרון מימר מונה רשמית למאמן הקבוצה

10.12.2019 / 16:43

אחרי שהתברר כי ניסו אביטן סיכם בהפועל רעננה ולא יחזור, בקבוצה עברו לאופציה של מימר והוא חתם עד סיום העונה: "אפשר לעשות דברים יפים"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של הפועל חדרה להפועל תל אביב

שרון מימר מונה היום (שלישי) למאמנה החדש של הפועל חדרה. במועדון פנו למימר באופן רשמי לאחר שהבינו כי ניסו אביטן סיכם בהפועל רעננה וכבר לא יחזור, ותוך זמן קצר הוא חתם על חוזה עד לסיום העונה. רון קלר יישאר בתפקיד עוזר המאמן וכך גם יתר אנשי הצוות. בקבוצה מקווים מאוד שקלר יהיה חלק מקורס הפרו, מתוך ראייה לעתיד ורצון לראות אותו משמש כמאמן ראשי ביום מן הימים.

מימר חתם עד תום העונה ואמר לאחר מכן: "אני שמח מאוד לחתום במועדון מכובד כמו הפועל חדרה. אעשה הכול כדי שנצליח יחד. אני בטוח שעם הרצון והמוטיבציה של כולנו, אפשר יהיה לעשות דברים יפים".

המנהל המקצועי אורן גולן הוסיף: "התרשמתי מאוד משרון ואני בטוח שהוא האיש הנכון במקום הנכון. אני מאחל לו המון הצלחה ומשוכנע שיחד נצא לדרך חדשה ומוצלחת".

מאמן הפועל חיפה, שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
שוב מגיע לקבוצה במהלך עונה. שרון מימר/אדריאן הרבשטיין

זו התחנה החמישית של מימר בן ה-46 כמאמן בליגת העל. קשר העבר של הפועל תל אביב החל את קריירת האימון בהפועל ראשון לציון, היה עוזר המאמן של ברק בכר בהפועל באר שבע ולאחר מכן אימן את הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה והפועל חיפה, כשלכולן הגיע במהלך העונה ובכל המקרים התחיל עם ניצחון. את הבכורה שלו בחדרה יערוך ביום ראשון אצל מ.ס. אשדוד, אותה הביס 0:3 בחוץ במשחקו הראשון כמאמן הפועל חיפה.

כעת בחדרה יחלו לעבוד על חיזוק בחלון ההעברות, כשהשם הבולט מבחינת הקבוצה מהשרון הוא פיראס מוגרבי מבני סכנין. במקביל בחדרה יעקבו בחודש הקרוב אחר מעמדו של קווין טאפוקו בהפועל חיפה ואם יתברר שהאדומים מהכרמל רוצים לשחררו, בקבוצה ינסו לשאול אותו עד סוף העונה מהפועל באר שבע המחזיקה בכרטיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully