וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: 45 דקות לבאבאיו בגביע הטוטו

7.1.2003 / 22:26

החלוץ הניגרי לא הרשים בניצחון 1:3 על ראשל"צ. ניר סביליה נכנס כמחליף וכבש. שער ושני בישולים ליניב קטן. 90 דקות טובות לז'וטאוטאס שחזר מפציעה

אחרי ההפסד למכבי ת"א בליגה והתבוסה להפועל רעננה בגביע הטוטו, מכבי חיפה חוזרת לנצח. 1:3 על עירוני ראשל"צ בגביע הטוטו במשחק שנתן ליצחק שום ועוזרו מרקו בלבול לבדוק את הכושר של השחקנים אחרי הפגרה.

חיפה בחנה במשחק את החלוץ הניגרי קנדי באבאיו, שמועמד להחליף את איגביני יעקובו. בבאביו פתח ושיחק 45 דקות כחלוץ מרכזי, כאשר באגף ימין מתופקד ג'ובאני רוסו ובשמאל יניב קטן. לניגרי הייתה פריצה אחת טובה שהסתיימה בבעיטה מקצה הרחבה, אבל בסה"כ הוא לא הרשים.

בחיפה יכולים להיות מרוצים מהפצועים שהחלימו. ריימונדאס ז'וטאוטאס שיחק 90 דקות והיה טוב מאוד. הליטאי הרבה לחלץ כדורים והיה מעורב במשחק. ג'ובאני רוסו השקיע מאמצים והיה מעורב בהתקפות. ניר סביליה נכנס כמחליף וכבש את השער השלישי.

יניב קטן, שלא זומן לנבחרת, היה מעורב בכל השערים. בראשון פרץ קטן באגף שמאל ובישל לננאד פרלייה. את השני כבש קטן בעצמו, אחרי השמטה של שוער ראשל"צ. השלישי היה לאחר חילופי מסירות עם ניר סביליה.

גיירמו ישראלביץ' לא שותף אחרי שקיבל מכה בגב באימון. בקבוצה מאמינים כי הארגנטינאי יהיה כשיר למשחק מול הפועל פ"ת ביום שני. גם אייל אלמושנינו ואבישי ז'אנו לא שותפו. הצעיר אסי אברהמי קיבל דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully