וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף: "בכל שנותיי בבית"ר לא היתה כזו אווירה בחדר ההלבשה"

6.12.2019 / 9:04

קשר בית"ר מתלהב מהרוח הקבוצתית, אבל מודה: "מצבנו כרגע חמוץ-מתוק". רוני לוי מבטיח: "ככל שיעבור הזמן, נכבוש יותר שערים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

לאחר שני ניצחונות רצופים, תפגוש בית"ר ירושלים ביום ראשון את מ.ס אשדוד במטרה לייצר ניצחון שלישי בתוך שבוע. המאמן רוני לוי עדיין לא תירגל הרכב אך ייתכן שאורי מגבו ושי קונסטנטין ימשיכו לפתוח. בבית"ר יודעים שניצחון יכול לצמצם את הפער ממכבי חיפה והפועל באר שבע, שייפגשו ביניהן ביום שני באצטדיון טרנר.

על אף הביקורת לאחר המשחק, בשיחות עם הצוות המקצועי נשמע רוני לוי מרוצה בסך הכל מהיכולת נגד חדרה ונראה כי האמירות אחרי המשחק נאמרו במטרה להוריד חלק מהשחקנים לקרקע לקראת המשחק באשדוד. לוי אמר לקראת המשחק: "שני הניצחונות הרצופים מוסיפים ביטחון אך עדיין יש עוד הרבה עבודה לפנינו. הקבוצה מתקדמת ואנחנו רוצים להמשיך את הרצף אך צפוי לנו משחק קשה מאוד באשדוד. זאת תקופה עמוסה, אבל יש לנו את הסגל לעמוד בעומס הזה".

על משחק ההתקפה של הקבוצה אמר לוי: "יש לנו בהתקפה שחקנים מאוד מוכשרים וחלקם גם מאוד צעירים. כשקבוצה היא חדשה לפעמים אולי החלק הכי קשה להגיע לתיאום ולהבנה זה משחק ההתקפה. להכיר אחד את השני, להבין אחד את השני, למסור 'על עיוור' כמו שאומרים. התיאום הוא מאוד חשוב ואני חושב שככל שיעבור הזמן השחקנים המוכשרים שלנו יביאו לידי ביטוי את היכולות שלהם ואפילו נכבוש יותר שערים".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנסה להוריד את השחקנים לקרקע. רוני לוי/ברני ארדוב

אופיר קריאף, שנעדר תקופה ארוכה בשל פציעה, אמר: "חזרתי נגד הפועל תל אביב אחרי כמעט שלושה חודשים שלא שיחקתי. כמובן שזה מרגש וזה כיף לחזור לעשות את הדבר שאני הכי אוהב. לא היה קל להיות בחוץ, אבל עכשיו חוזרים לאט לאט, מנסים לחזור לקצב".

קריאף הוסיף: "בפן הקבוצתי אני חושב שהמצב חמוץ-מתוק. היינו יכולים לעשות הרבה יותר ממה שעשינו. חילקנו בתחילת העונה כמה מתנות, אבל ידענו לצאת מהלחץ הזה. יש לנו עוד המון מקום לשיפור, להתקדם וללמוד מהצוות המקצועי ואנחנו מקווים שגם הקהל ימשיך לתמוך בנו כי בסיבוב הקרוב הולכים להיות לנו הרבה משחקים ביתיים. אנחנו זקוקים לקהל הזה כי זה הכוח המשמעותי ביותר שלנו. אנחנו מקווים שנעשה סיבוב הרבה יותר טוב מהסיבוב הראשון".

קריאף הוסיף ש"המרקם החברתי שנוצר בחדר ההלבשה ומה שבנו פה מסביב זה משהו שלא היה פה בשנים האחרונות. אני פה כבר כמעט 20 שנה במועדון, בקבוצה הבוגרת 12 שנים, ובחדר הלבשה כזה לא נתקלתי. הוא באמת מהטובים שהייתי בהם. כולם רוצים להצליח ביחד, לא משנה מי משחק. מהספסל, מהיציע, בתוך המגרש - כולם דוחפים אחד את השני. ההגנה התייצבה כי כולם עובדים למען האחר. אם זה החלוצים, שלומי עושה עבודה מטורפת, או וארן שנכנס, או כל שחקן התקפה. כולם עובדים למען המטרה. אנחנו סופגים פחות וזה משהו שניכר עלינו. זה נותן יותר ביטחון כי את האיכויות בהתקפה יש לנו. יש לנו שחקנים מהטובים בליגה. אנחנו מקווים להמשיך להתייצב, להמשיך לעבוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully