וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון עבר בדיקה שהראתה שהפציעה שלו אינה חמורה

4.12.2019 / 23:17

הגארד, שנפצע במהלך ה-72:94 מול אנטוורפן, יעבור בדיקות נוספות בחמישי. קטש: "שמח שניצחנו, אבל שוב היינו רכים"

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. אתר פיב"א, אתר רשמי
בירושלים יחכו לפני שיוכלו לנשום לרווחה. בראון אחרי הפציעה/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל ירושלים חזרה הערב (רביעי) למסלול הניצחונות בליגת האלופות, כשהביסה 72:94 את אנטוורפן, אבל יצאה מהארנה כשהיא מוכה. ג'ייקובן בראון נפגע ברגלו בשלהי הרבע השני ולא חזר לשחק. הוא עבר כבר הערב (רביעי) בדיקת אולטראסאונד, שלא גילתה ממצאים חריגים והאבחנה היא שהפציעה לא חמורה. מחר יעבור בדיקות נוספות שלאחריהן ייקבע המשך טיפול והאם יש צורך במנוחה.

זה לא היה הסוף מבחינת מסדר הפצועים בקו האחורי של האדומים. נוסף על בר טימור, שהושבת לשלושה שבועות, גם תמיר בלאט נפגע בפניו ונטש את המגרש לקראת סיום המשחק. "אנחנו מודאגים מאוד", הודה המאמן עודד קטש. "אני מקווה שהם יהיו בריאים. הפציעה של תמיר נראתה ברגע הראשון חמורה יותר מכפי שהיא באמת, אבל נחכה לתוצאות. אין לנו כרגע ריבוי גארדים".

נמרוד לוי שחקן הפועל ירושלים מול דייב דוג'ינסקי שחקן אנטוורפן. אתר פיב"א, אתר רשמי
"אני שמח להיכנס לקצב של הקבוצה אחרי הפציעה". נמרוד לוי/אתר רשמי, אתר פיב"א

"אני שמח על הניצחון, אבל שוב היינו רכים מדי בדקות הראשונות, וכשהתחלנו לשמור בהגנה - הגענו לתוצאה הרצויה", הוסיף קטש בהתייחסו לפתיחה החלשה, שבמסגרתה פיגרו שחקניו 34:30, לפני שחתמו את המחצית הראשונה בריצת 3:18. "לא תמיד נוכל לנצח משחקים ברבע אחד. אנחנו לא צריכים לחשוש להיות אגרסיביים מדי. חוץ מטרנט לוקט וסולימאן בריימו, גם האחרים צריכים לפתוח ככה".

המאמן היה מרוצה מהופעתו של הסנטר מינדאוגאס קופשאס, שהפגין משחק יעיל עם 12 נקודות ב-13 דקות: "בגלל הגודל שלו, קל לו יותר לשחק דווקא ברמות הגבוהות - אם זה בליגת האלופות, ואם זה בגמר גביע ווינר בזמנו נגד מכבי תל אביב - וידענו לנצל את זה. היה לו חלק גדול בניצחון הזה".

נמרוד לוי סגר שבוע מוצלח באופן אישי, עם 10 נקודות שהצטרפו ל-15 שקלע בליגה נגד מכבי אשדוד. "כיף לפתוח בחמישייה ולשחק. הייתי פצוע, ואני שמח להיכנס לקצב של הקבוצה. לא התחלנו את המשחק כמו שרצינו, אבל נכנסנו לקצב שרצינו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully