וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון אופטימית אחרי ההפסד: "אנחנו צריכים להיבנות מהערב הזה"

4.12.2019 / 8:24

הסגולים שמטו יתרון מבטיח בפתיחה וירדו למאזן שלילי בליגת האלופות, אבל המאמן שרון דרוקר אמר: "כל מי ששיחק עלה בצורה אגרסיבית ונלחם". מרקוס פוסטר: "שמרנו הרבה יותר מאשר לאורך העונה"

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב עושים את דרכם למשחק מול נהריה ברכבת

הפועל חולון סיימה אמש (שלישי) את הסיבוב הראשון בליגת האלופות במאזן שלילי של 4:3, לאחר ששמטה יתרון בן עשר נקודות והפסידה בפוניבז' ללייטקאבליס 78:72. הליטאים חלפו על פני יריבתם הישראלית, במה שנראה כתחילתו של הקרב על הכרטיס לשמינית הגמר.

חולון, שתצא בשבוע הבא למשחק חוץ נוסף באנקרה, תקווה להתייצב בסיבוב השני, לאחר שביצעה השבוע את השינוי השלישי בסגל שלה מאז פתיחת העונה, עם הבאתו של אנחל דלגאדו במקומו של לטאביוס וויליאמס.

"בהיעדר השחקנים שלא היו איתנו, כל מי שעלה למגרש שיחק בצורה קשוחה ואגרסיבית, ונלחם", בחר המאמן שרון דרוקר להסתכל על חצי הכוס המלאה. "שלטנו במשחק במשך 25 דקות. ככה זה הכדורסל: לפעמים אתה מחטיא זריקה, היריבה משיגה שניים או שלושה ריבאונדים בהתקפה ברגע הנכון, ואתה מפסיד. בכל זאת, אני חושב ששיחקנו טוב".

מרקוס פוסטר שמר על יציבות וקלע 22 נקודות. "בסך הכל היה לנו משחק טוב, אבל לא הוצאנו לפועל כמו שצריך בדקות האחרונות. שמרנו הרבה יותר טוב מאשר לאורך העונה, ואנחנו צריכים להיבנות מהערב הזה. קשה להשיג ניצחונות חוץ בליגה הזאת, והמשחק הבא יהיה חשוב מאוד עבורנו".

שחקני הפועל חולון טי ג'יי קליין, ריאן תומפסון. אתר פיב"א, אתר רשמי
לפחות הפתיחה הייתה טובה. קליין ותומפסון/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully