וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשם שינוי, הצליח לנו מול גברי

7.1.2003 / 16:54

היום הודיע גברי לוי שהוא מוותר על השכר אותו הוא ביקש מההתאחדות: "לא ייתכן שיו"ר יעשה נפשות למען יצביעו בעד המגיע לו". הציבור בישראל, יכול לחייך קצת בימים שחורים אלו

גברי לוי החליט שהוא מוותר על קבלת השכר שאותה הוא ביקש. לוי, שבעבר נעלב עד כדי כך שהוא אפילו התפטר מתפקיד היושב ראש מסר היום הודעה לעיתונות בה הודיע שהוא מוותר על מה שלפי דעתו מגיע לו.

נוסח ההודעה: "לאחר התלבטויות רבות והתייעצויות עם בני משפחתי, הגעתי למסקנות הבאות: לא ייתכן כי האסיפה הכללית תיהפך לאסיפה בנוגע לשכרו של יו"ר ההתאחדות; לא ייתכן שאבנר קופל וחבורתו, הפונים בבקשות לסולחות כאלה ואחרות, יקבלו תמורה בעד שינוי הצבעתם; לא ייתכן כי יו"ר ההתאחדות יאלץ לעשות נפשות למען יצביעו בעד המגיע לו, ועקב כך ייתקל בבקשות שונות ומשונות."

"התעסקות בנושא הגיעה למצב מאד מבזה לתפקיד יו"ר ההתאחדות, כאשר כל המעוניין לנגח, להכפיש ולשפוך רפש בכיוון היו"ר, נתלה בנושא השכר. כמו כן, החלטתי לקבל את הצעתה האישית של השרה לימור לבנת.

"על כן, ולמרות שרשם העמותות פנה לממונה על השכר, אשר מצידו המליץ לתת שכר ליו"ר ההתאחדות בגובה שכר של מנכ"ל ממשלתי, הגעתי להחלטה להוריד את עניין השכר מסדר היום לתמיד. עם זאת, כפי שאמרתי מראש, אמשיך בתפקידי, ואעשה ככל יכולתי למען ההתאחדות לכדורגל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully