וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי קבוצות מהליגה הראשונה בצרפת מעוניינות לצרף את איסמעילה סורו בינואר

3.12.2019 / 9:09

גם סלטיק מתעניינת בקשר בני יהודה, אך אברמוב לא ממהר לשחררו בחלון ההעברות הקרוב. מסתמן: אבוקסיס לא יבצע שינויים בהרכב מול הפועל רעננה (19:00)

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון של בני יהודה על הפועל באר שבע

קשר בני יהודה, איסמעילה סורו, מבוקש. מלבד סלטיק הסקוטית שמתעניינת בשחקן, גם שתי קבוצות מהליגה הראשונה מעוניינות לצרפו כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר. עדיין לא הגיעה הצעה רשמית לזהובים, אך אותן קבוצות כן העבירו לקבוצה מסרים לפיהן הן מעוניינות בו, וחלקן אף שלח סקאוטים כדי לעקוב אחר סורו.

בבני יהודה מודעים להתעניינות הרבה בקשר, כשגם הקבוצות הגדולות בישראל עוקבות אחר האפשרות לצרפו. למרות זאת, גורמים המעורים בפרטים טוענים שברק אברמוב לא ממהר למכור את הקשר, ורק אם תגיע הצעה שלא ניתן יהיה לסרב לה, הוא ישחררו כבר בינואר. על פי ההערכות, אברמוב ידרוש מעל שלושה מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית כדי לשחרר את סורו בחלון ההעברות הקרוב.

בקבוצה רוצים להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על הפועל באר שבע ולצאת עם שלוש נקודות גם מהמשחק הקרוב מול הפועל רעננה, כדי להגיע בסופו של דבר לפלייאוף העליון. למרות עומס המשחקים, לא נראה שהמאמן יוסי אבוקסיס יבצע מהפכה בהרכב ויעלה ככל הנראה עם אותו הרכב שפתח במשחק האחרון. "צריכים לשמור על יציבות", אמר אחד השחקנים. "הניצחון על הפועל באר שבע נתן לנו דחיפה, אבל אם לא נתרגם אותו לסדרה של ניצחונות זה לא שווה הרבה".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מול איסמעילה סורו שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
בינתיים הוא עוד פה. סורו מול שרי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully