וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לעזיבת אורי גוטמן: מחלוקת עם אורן גולן על סולומון דניאל

29.11.2019 / 16:52

ויכוח שפרץ בין המאמן ליועץ סביב אי שיתופו של הקשר שהצטרף בקיץ הוביל לפיצוץ. המאמן טען שמתערבים לו ב"צורה גסה" בעניינים מקצועיים, מנגד טענו בהנהלת חדרה שגוטמן קיבל תכתיבים מאביו

מנהלת הליגה

נחשפת הסיבה מאחורי העזיבה המפתיעה של אורי גוטמן את הפועל חדרה: לוואלה! ספורט נודע שהתפטרותו של המאמן נבעה ממחלוקת מקצועית שנסובה בינו לבין היועץ המקצועי אורן גולן על שיתופו של הקשר סולומון דניאל.

דניאל בן ה-29, שהצטרף לחדרה במהלך הקיץ אחרי שהיה אחד מהשחקנים הבולטים בעונה שעברה במדי בית"ר תל אביב/רמלה, מוערך מאוד על די גולן אולם הרבה פחות אצל גוטמן, שמיעט להעניק לו דקות מפתיחת העונה. בשבועות האחרונים המחלוקות בין השניים על דקות המשחק של השחקן החריפו, מה שגרם בסופו של דבר לסיום היחסים.

סולומון דניאל, שחקן בית"ר תל אביב רמלה, מול מוטי ברשצקי, שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
שחקן המריבה. סולומון דניאל, עם הכדור/מגד גוזני

גורמים המעורים בפרטים טוענים שגוטמן חש שגולן מתערב לו בצורה גסה בעניינים מקצועיים. לטענתו, המתיחות החלה כבר לפני כמה חודשים שגולן רצה להחתים את ערן לוי וגוטמן הטיל על כך וטו.

מאידך, גורמים בהפועל חדרה האשימו את גוטמן בכך שאביו, המאמן הוותיק אלי גוטמן, הכתיב החלטות מקצועיות לבנו, דבר שגורמים בסביבת גוטמן הבן הכחישו בצורה נמרצת.

כך או כך, בחדרה חושבים קדימה. עוזר המאמן רון קלר יעמוד על הקווים במשחק הבית נגד מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב, ובמקביל ממתינים בקבוצה לשובו של המאמן לשעבר ניסו אביטן מחופשה פרטית בתאילנד, כדי להציע לו את התפקיד בחזרה. אביטן אמנם עזב את חדרה בטונים צורמים, אבל בקבוצה בשלים לקאמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully