וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עוקצת את מכבי תל אביב, אורי אלון: "זה כל כך מתוק"

25.11.2019 / 23:05

אחרי ה-90:92 בהיכל: האדומים שוב הקניטו ברשתות החברתיות, הבעלים לשעבר צייץ, בראון סחט מחמאות וקטש נזכר ברגע המפנה בספרד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים ומכבי תל אביב סיפקו הערב (שני) תעודת כבוד לכדורסל הישראלי, עם משחק לפנתאון ברבע גמר גביע המדינה. בסיומו של המשחק נרשמה הפתעה גדולה: האדומים, שהגיעו למשחק כאנדרדוג מובהק, ניצחו 90:92 אחרי מותחן גדול, הדיחו את הצהובים ברבע הגמר הגביע זו השנה השנייה ברציפות, ונותרו במרחק שני ניצחונות בלבד משמירה על התואר בו זכו בעונה שעברה.

"בסוף היו לי פלאשבקים מהמשחק של הנבחרת נגד גרמניה, אבל עשינו ניצחון גדול מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, בכושר טוב, בבית שלה. הראינו המון אופי, שלטנו במשחק כמה שאפשר מול קבוצה כזו. הובלנו בהרבה דקות, שיחקנו טוב מאוד. אחרי המשחק בספרד גיא הראל נכנס לחדר ואמר לשחקנים שהוא מאמין בהם וסומך עליהם. אני חושב שאת מה שהוא אמר לנו הבאנו היום. הניצחון היום התחיל בחדר ההלבשה בבורגוס. זה התחיל שם. עשינו את זה בדרך הקשה".

התגובה של אורי אלון

"שוב נשארנו לבד": ירושלים עוקצת אחרי הניצחון

על ההופעה של תמיר בלאט ברבע האחרון: "כמו שפיני אוהב להגיד, תמיר הרבה הרבה הוובוס. הוא עלה כמו גבר, לקח החלטות, מסר, קלע זריקות חשובות. זה לא קשור לזה שהוא יצא מהחמישייה, חמישייה זה אוברייטד. ניסינו לסדר מצ'אפים".

על התפוקה של ג'ייקובן בראון ברבע האחרון: "מי שמכיר את ג'ייקובן, וכבר למדתם להכיר אותו, לא צריך להיות גאון כדי ללכת עליו בסוף המשחק. הוא מוכיח את זה פעם אחר פעם, וגם הערב הוא עשה מהלך גדול".

על המשך הדרך בגביע: "אני זוכר את הכיף שהיה שנה שעברה. אסור לחשוב שזה שניצחנו את מכבי אומר שעכשיו יהיה קל. אני שמח לשחזר את הזכייה מהעונה שעברה".

תמיר בלאט הוסיף: "עשינו עבודה מדהימה, שיחקנו כקבוצה. לא שיחקנו טוב הרבה זמן, והיום סוף סוף עשינו את זה. עבדנו מאוד קשה אחרי המשחק בספרד שהפסדנו, תמיד לא קל פה נגד מכבי".

על הרבע הרביעי שלו: "פשוט רציתי להיות הכי טוב בשביל החברים שלי, ולצאת מפה עם ניצחון".

על הירידה מהחמישייה: "אני לא מתייחס לזה, מה שחשוב זה שהקבוצה תצליח. הכי חשוב שאנחנו בחצי הגמר".

על ג'ייקובן בראון: "הוא אדיר. גם בחור מדהים, גם חבר לקבוצה מצחיק מאוד, וגם שחקן שלומדים ממנו הרבה. ממש כיף לשחק איתו".

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
"גם בחור מדהים, גם שחקן שלומדים ממנו הרבה". בראון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully