וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו צריכים למצוא בחזרה את הקצב שלנו"

21.11.2019 / 0:39

מאמן האדומים על הקמפיין בליגת האלופות, שקיבל תפנית שלילית לאחר ההפסד בספרד: "יכולנו לשחק טוב יותר". טרנט לוקט: "ריבאונד ההתקפה שלהם פגע לנו בביטחון"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל

הפועל ירושלים ספגה הערב (רביעי) את הפסדה השני ברציפות בליגת האלופות, 91:84 בבורגוס לסן פאבלו. האדומים, שנראו עד לפני שבועיים כמי שעשויים לשייט לראשות בית ב', מוצאים את עצמם כעת כחלק ממשולש בצמרת יחד עם א.א.ק אתונה ורסטה פשטה, כשלכולם מאזן 2:4 - אולם היוונים והגרמנים עוד צפויים לארח בביתם את היריבה הישראלית בסיבוב השני.

הנתון הבולט ביותר שיילקח מהמשחק הזה נוגע למאבק על הריבאונדים. ואולי "מאבק" היא לא המילה הנכונה. סן פאבלו הביסה את ירושלים 27:51, והמאמן המפסיד עודד קטש מודה כי "ידענו שהם קבוצת ריבאונד ההתקפה המובילה בצ'מפיונס ליג, ולא הצלחנו למנוע את זה ממנה. פער כזה מתאים למשחקים שנגמרים ב-20 הפרש, כך שזה קצת מפתיע שנשארנו בתמונה".

"יכולנו לשחק טוב יותר", מוסיף קטש. "ברבע השלישי הגענו לארבע עבירות כבר אחרי שלוש דקות, וזה הקשה עלינו לחזור למשחק. אבל נשארנו שם, נגד קבוצה טובה. אנחנו צריכים למצוא בחזרה את הקצב שלנו".

טרנט לוקט הפגין משחק התקפי טוב, עם 14 נקודות ב-100 אחוזים מכל הטווחים: "בורגוס קבוצה ממש טובה. היו לה 11 פוזשנים יותר בזכות יתרון בכדורים החוזרים בהתקפה. עשינו כמה דברים טובים, אבל כשאתה סופג 17 ריבאונדים בהתקפה, גם אם אתה שומר טוב, זה פוגע בביטחון. אנחנו נהיה בסדר. יש לנו מה לשפר ונעבוד על זה".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
"יכולנו לשחק יותר טוב". עודד קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully