וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו חוזר לפנאתינייקוס

20.11.2019 / 13:39

חלומם של אוהדי פאו מתגשם: אתר SDNA, המקורב למועדון היווני, מפרסם כי המאמן האמריקאי הגיע לסיכום עם דימיטריס ינאקופולוס על שובו לאואקה, במקביל לתפקידו בנבחרת יוון. יורגוס וובוראס, שהצעיד את הקבוצה לניצחון בקובנה, ימשיך כעוזרו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ריק פיטינו ופנאתינייקוס שוב יחד. לא מעט לבבות של אוהדי פאו נשברו בקיץ, כשהמאמן האמריקאי הודיע על עזיבתו בתום חצי עונה מוצלחת באואקה. אלא שכעת, אחרי סאגת ארגיריס פדולאקיס הצפויה והמיותרת, הקאמבק יוצא לפועל.

בתום לא מעט שיחות ודיונים, פיטינו הסכים לחזור לפנאתינייקוס וייכנס לתפקידו בשבוע הבא במשחק הביתי נגד באסקוניה. הוא יעשה זאת במקביל לתפקידו החדש כמאמן נבחרת יוון, בו ישמש רק בפועל רק בסיום העונה, לקראת הטורניר הקדם אולימפי.

בעלי פאו, דימיטריס ינאקופולוס, הודה בטעותו וקיבל בימים האחרונים החלטה אסטרטגית, ולפיה יעשה הכל כדי להחזיר את פיטינו ולא ישכור את שירותיו של מאמן אחר. כל עוד האמריקאי לא ישוב, התפקיד היה שמור למאמן הזמני יורגוס וובוראס, שהצעיד את הירוקים לניצחון מפתיע אמש בקובנה, 85:86 על ז'לגיריס.

פיטינו (68) החליף באמצע העונה שעברה במהלך מפתיע את צ'אבי פסקואל, והצעיד את הקבוצה לריצה מרשימה ביורוליג - שהסתיימה במקום השישי ובהדחה בידי ריאל מדריד בפלייאוף. היוונים מחזיקים כעת במאזן 4:5, וביום שישי יתארחו אצל באיירן מינכן. וובוראס, שהיה עוזרו, כמו גם של פדולאקיס ופסקואל, יחזור לעמדת העוזר.

ריק פיטינו פנאתינייקוס. מגד גוזני
שוב ביורוליג. ריק פיטינו בביקור בהיכל בשנה שעברה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully