וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מגבירה קצב לקראת הפועל תל אביב, פלומן כבש נגד עפולה

20.11.2019 / 13:42

הקבוצה מהבירה החלה בהכנות להתמודדות בבלומפילד. הצרפתי שמגלה מוטיבציה גבוהה, הבקיע במשחק האימון שהסתיים ב-0:2

צילום ועריכת וידאו באדיבות בית"ר ירושלים

(עדכון ראשון: 10:42)

בית"ר ירושלים גברה היום (רביעי) 0:2 על הפועל עפולה במשחק אימון בבית וגן, משערים של אנז' פרדי פלומן וליוואי גרסיה. הקבוצה מהבירה למעשה החלה את ההכנות למשחק הליגה נגד הפועל תל אביב בעוד כשבוע וחצי והחל מאתמול לרשותו של המאמן רוני לוי, עומד סגל מלא למעט הפצועים. בקבוצה אמרו: "צפוי לנו משחק קשה מאוד נגד הפועל תל אביב. נצטרך להביא הרבה יותר ממה שהבאנו במשחקים האחרונים כדי לחזור עם ניצחון. כולם יצטרכו להעלות את הרמה שלהם".

אחת המטרות של הצוות המקצועי במשחק היום ובפגרה הקצרה בכלל היא לנסות להחזיר את פלומן לעניינים. הצרפתי ממשיך להראות מוטיבציה גבוהה ורצון להילחם על מקומו והוא יקבל הזדמנות מחודשת ואולי גם אחרונה. גדי קינדה עדיין לא חזר לאימונים מלאים ורק לאחר שיעשה זאת ניתן יהיה לדעת האם יהיה כשיר. שחקנים שנמצאים בהליך חזרה מפציעות אמורים לשחק בחלק האחרון של המשחק היום. בשבוע הבא אמור להתקיים משחק אימון נוסף, ככל הנראה נגד קבוצת הנוער.

שחקן בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן. קובי אליהו
צ'אנס נוסף, אולי אחרון. פלומן/קובי אליהו

בשלב זה בבית"ר ירושלים לא מתעסקים בחלון ההעברות של ינואר פרט לבדיקות כלליות בנוגע לאופציות הקיימות בשוק. במועדון אמרו אתמול: "אם נמצא שחקן ברמה גבוהה שיכול לשדרג אותנו, נלך עליו - לא משנה אם זה יהיה קשר תוקף או חלוץ. אנחנו עוקבים באופן כללי אחרי שחקני חיזוק לחלק הקדמי, זאת לא תכנית כבקשתך, במיוחד בינואר. מי שצריך להרים את הקבוצה הם השחקנים שנמצאים בסגל כיום".

בענין נוסף, כביש 16, פרויקט שאמור להקל על הכניסות לירושלים, הופך למטרד עבור בית"ר. העבודות יכללו חפירות מתחת למתחם האימונים של הקבוצה בשנים הקרובות, מה שצפוי להוות מטרד של רעש, לכלוך וסכנת אבטחה לילדים שמתאמנים במתחם. בבית"ר מנהלים מגעים בנושא בנוגע להסדרי הבטיחות והפחתת המטרד מול באי המתחם. בשנים הקרובות אמורה עיריית ירושלים לבנות עבור בית"ר מתקן אימונים חדש, כאשר בשלב זה מתקיימים חיפושים אחר מיקום מתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully