וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הראל: "אם לא יהיה שינוי, לא נופיע למשחק הגביע"

20.11.2019 / 10:08

מנכ"ל הפועל ירושלים מבהיר כי בכוונת המועדון לעמוד באיום ולא להתייצב למפגש עם מכבי תל אביב ברבע הגמר, "אלא אם יוחזר למועדו המקורי או שמשחק הליגה נגד הפועל חולון יידחה". הפתרונות שהוצעו בינתיים נדחו. הערב ב-21:30: האדומים בספרד נגד סן פאבלו

עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים תתארח הערב (רביעי, 21:30) בבורגוס שבספרד, אבל המשחק בליגת האלופות מרכז עניין משני לעומת הסערה שמתחוללת סביב מועד המפגש עם מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה.

"אם לא יהיה שינוי בלוח המשחקים, לא נופיע למשחק ביום שני", מבהיר מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל. האדומים זועמים על כך שאיגוד הכדורסל דחה את ההתמודדות מיום ראשון, על אף שהבהירו מראש שלא יוכלו לשחק למחרת - מכיוון ש-48 שעות מאוחר יותר הם אמורים להתארח אצל הפועל חולון במסגרת ליגת העל. הדחייה הגיעה לאור העובדה שהאלופה תשחק בברצלונה בליל שבת, ותחזור ארצה רק כיממה לפני המשחק בגביע.

"אין לנו בעיה לשחק בשני אם המשחק נגד חולון יזוז, או לחלופין לשחק את הגביע במועד המקורי שלו - יום ראשון", מוסיף הראל. בימים האחרונים נעשו ניסיונות למצוא פתרון יצירתי, כשמנהלת הליגה נכנסה לתמונה, אף שההתרחשות אינה נוגעת לה באופן ישיר.

בינתיים לא נמצא פתרון כזה. דחיית המשחק בחולון ליום חמישי אינה אפשרית מכיוון שאולמה הביתי יהיה תפוס בתאריך זה; הזזת משחק הגביע בשבוע, לצד הקדמת מפגשי הליגה של ירושלים (נגד מכבי אשדוד) ותל אביב (נגד מכבי חיפה), נפלה בגלל סירובם של הירוקים.

גיא הראל מנהל הפועל ירושלים. קובי אליהו
לא מופיעים. גיא הראל/קובי אליהו

בינתיים, נערכת ירושלים למשחק החוץ נגד סן פאבלו אחרי שבוע לא קל מבחינה מקצועית: ביום רביעי שעבר היא ספגה בפו את הפסדה הראשון העונה באירופה, וביום ראשון הציגה יכולת חלשה בניצחון על הפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע.

הספרדים מגיעים למשחק בסיטואציה מוזרה: הם פתחו את העונה במאזן 0:4 בליגה ו-0:2 בצ'מפיונס ליג, ובתחילת השבוע קטעו רצף של שישה הפסדים כשגברו על ריאל בטיס. על סגל הקבוצה נמנים בין היתר ג'יי.פי טוקוטו (שכיכב אשתקד בהפועל אילת), הרכזים תאד מקפאדן וברונו פיטיפאלדו ושחקן הפנים הוותיק ארל קלארק, אבל צריך לשים לב גם לסנטר הסרבי גוראן הוסקיץ', שזו עונתו הרביעית בקבוצה.

"הספרדים משחקים בסגנון דומה די דומה לשלנו", אמר מאמן ירושלים, עודד קטש. "יש להם שחקנים שאוהבים למסור ויודעים לקבל החלטות ושומרים כל מיני הגנות לא קובנבצניוצנליות. יהיה שבוע אינטנסיבי, ויש הסתכלות גם לעבר רבע גמר גביע המדינה. זה מבחן טוב שיכול לעזור לנו לקראת מכבי תל אביב".

טיישון תומאס: "בורגוס היא קבוצה אתלטית, שמשחקת בצורה שונה מהרגיל בהגנה, ונצטרך להיות מוכנים לתקוף אותה בצורה נכונה. זה הרבה עניין של אנרגיה, וזה תלוי בכל שחקן בפני עצמו. אני צריך להיות קולני יותר ולהנהיג את הקבוצה. אני מבין העונה טוב יותר מה המאמן רוצה ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully