וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 19 שנה, בני סכנין הודיעה לחאלד חלאיילה - אתה משוחרר

19.11.2019 / 19:25

אחרי כמעט שני עשורים במועדון, מאמן הקבוצה סלימאן אזברגה הודיע לשחקן המזוהה ביותר עם המועדון לחפש לעצמו קבוצה אחרת. בנוסף הוצא הקפטן מקבוצת הווטסאפ של המועדון

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: תגובות למשחק בין ישראל לפולין

אחד הסמלים הגדולים בתולדות בני סכנין, חאלד חלאיילה, צפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. בהנהלה הודיעו לקשר שהוא רשאי למצוא קבוצה אחרת, כשבצעד חריג מנהל הקבוצה הוציא את הקפטן מקבוצת הוואטספ של השחקנים בה מועברות הודעות על שעות אימונים ומשחקים. חלאיילה מדורג שביעי בעולם כרגע מבחינת ותק של כדורגלן בקבוצה אחת: 19 שנים וארבעה חודשים.

בין חלאיילה למאמן סלימאן אזברגה שוררת מתיחות קשה שהחריפה לאחרונה וכעת המאמן הודיע להנהלה שהוא מעוניין בעזיבתו של השחקן ואף העביר את המסר ישירות לחלאיילה עצמו. אוהדי הקבוצה לא אוהבים את המהלך ובקרב הקהל שורר זעם רב בעקבות שחרורו ש ל הקפטן. האוהדים שמוחים בתקופה האחרונה נגד ראשי המועדון ללא קשר לשחרורו של חלאיילה, מתכננים להחריף את צעדיהם. גם שחקני הקבוצה נותרו המומים מהשחרור של חלאיילה, בייחוד מהוצאתו מקבוצת הוואטספ. "חאלד הסמל הכי גדול של המועדון ביחד עם עבאס סואן", אמר אחד השחקנים הותיקים. "להוציא אותו מהמועדון בצורה כזו זה הלם לכולנו".

חלאיילה החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של בני סכנין בעונת 2000/2001 אז ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת. הקשר היה שותף לעלייה ההיסטורית של המועדון לליגת העל בסיום עונת 2002/2003, ובשנת 2004 זכה עם הקבוצה בגביע המדינה. חלאיילה היה חלק בלתי נפרד מתקופותיה היפות של סכנין בליגת על וגם בעונות השפל של ירידת הקבוצה לליגה הלאומית. כעת הוא שוחרר בצעד מפתיע שאמור ליצור הדים בחדר ההלבשה של סכנין.

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שוחרר לאחר 19 שנה בסכנין. חאלד חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully