וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"מ לקיום משחק בין ברזיל לישראל. המטרה: מפגש בסוף מאי

19.11.2019 / 14:02

האם אחרי מסי, סוארס ושות' גם ניימאר וחבריו ינחתו בישראל? בגלל הלו"ז הצפוף, המארגנים מנסים לקבוע תאריך אחרי סיום העונה

עריכת וידאו: ניר חן

אם ליאונל מסי ולואיס סוארס לא הספיקו, נראה שבקרוב כוכבי כדורגל נוספים עשוי להגיע לישראל. חברת MTR7, שהייתה אמונה על קיום משחק השלום בין הנבחרת הוותיקים של ברזיל למקבילתה הישראלית, מנהלת משא ומתן מתקדם עם ההתאחדות הברזילאית לקיום משחק ידידות מול נבחרת ישראל.

בימים האחרונים המגעים בין הצדדים עלו מדרגה, ועל פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ייחתם ההסכם. בנוסף לנבחרת הברזילאית, בחברת MTR7 יצטרכו לסכם גם עם נבחרת ישראל, כשההערכה היא שבנבחרת לא יערימו קשיים על קיום משחק מסוג זה.

יחד עם זאת, יש לציין שפגרת הנבחרות הבאה תהיה במרץ ואז לנבחרת ישראל יהיו משחקים בפלייאוף העלייה ליורו 2020 וברזיל תפתח את דרכה במוקדמות המונדיאל. גם לאחר מכן ישנה צפיפות גדולה בלוחות הזמנים של שתי הנבחרות, כך שהמטרה של המארגנים היא לקיים את המשחק בסוף מאי או תחילת יוני, אחרי סיום העונה ורגע לפני הקופה אמריקה והיורו.

עדיין לא ברור היכן ייערכו המשחקים, אם אכן הצדדים יגיעו לסיכום. ב-MTR7 היו מעדיפים לערוך את המשחק באצטדיון בלומפילד או בטדי, כשבמקביל מנהלי האצטדיון בחיפה מפעילים לחצים באמצעות ההתאחדות הברזילאית כדי שהמשחק ייערך שם.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים שער. רויטרס
סוללת כוכבים. נבחרת ברזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully