וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב לא יפעלו בנושא מייקל אולהה ללא מסמך רשמי

18.11.2019 / 9:51

במועדון ממתינים לבקשת השחרור הרשמית מנציגיו של השחקן. בואטנג יעבור בדיקה נוספת, בקבוצה שוחחו עם קמארה על העימותים במהלך משחקים

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: משה סיני וניר קלינגר מוצגים בהפועל תל אביב

בהפועל תל אביב החליטו בשלב זה לא להתעסק בסוגיית מייקל אולהה ולהמתין להתפתחויות בנושא מצד השחקן וסוכניו. משה סיני וניר קלינגר דווקא התרשמו מיכולתיו אך הבהירו כי עדיין מוקדם. בהנהלת המועדון הבהירו כי השחקן חתום ואם ולא יקבלו מסמך רשמי מנציגיו כי הם מבקשים להתיר את חוזהו, הם לא מתכוונים לפעול בנושא בשלב זה.

חלק משחקני הקבוצה חזרו לאימונים והיום תערוך הפועל תל אביב אימון בסגל מלא, פרט לשחקני הנבחרות. עמנואל בואטנג, ניר לקס ועומר דמארי יערכו אימונים בנפרד ואמורים להצטרף לאימונים מלאים רק בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא. בואטנג יעבור בדיקה נוספת כדי לוודא שהחלים לחלוטין מהפציעה במיניסקוס. סטפן ספירובסקי שיחק 90 דקות בהפסד צפון מקדוניה לאוסטריה (2:1) ואמור להיכלל בסגל גם למשחק נגד נבחרת ישראל. השחקן עדכן את אנשי הקבוצה כי החלים מהפגיעה בקרסול והוא כשיר לחלוטין.

בהפועל תל אביב שוחחו עם דמבה קמארה בנוגע לעימותים הקטנים שלו עם שחקנים תוך כדי משחק, כאלה שבמזל לא עלו לו בכרטיס אדום. הקבוצה תערוך שני משחקי אימון במהלך הפגרה - ביום שישי הקרוב נגד מכבי פתח תקוה ואחד נוסף בשבוע הבא נגד רמת השרון, במסגרת מחנה האימון הקצר בשפיים. האדומים הקצו למכבי תל אביב כ-7,500 כרטיסים לדרבי, בדיוק כפי שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

משה סיני ניר קלינגר. יותם רונן, יותם רונן
ממתינים לבקשה רשמית מנציגי אולהה. סיני וקלינגר/יותם רונן, יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully