וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי פלומן הצהיר: "אני חוזר להילחם על המקום שלי בבית"ר"

18.11.2019 / 9:33

הקשר שמעמדו מעורער משדר אנרגיות חדשות עם החזרה מחופשה. הקבוצה תערוך שני משחקי אימון במהלך הפגרה, עידן ורד ישוב לאימונים מלאים בתחילת החודש הבא

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות להפסד של נבחרת ישראל לפולין

בית"ר ירושלים תחזור להתאמן אחר הצהריים (שני) לאחר מספר ימי חופש לקראת המשחק עם הפועל תל אביב בעוד שבועיים. כל השחקנים אמורים לחזור מחופשות עד הבוקר ולהתייצב לאימון. מי שעדיין לא כשירים הם עידן ורד שיהיה במנוחה ותחת טיפול אנטיביוטי עד לסוף החודש ורק אז יחזור לאימונים, וכמו כן מיכאל אוחנה שנמצא בשיקום מהפציעה בברך.

פרדי פלומן, שמעמדו היה מעורער לפני הפגרה, מנסה לשדר אנרגיות אחרות. הקשר שכר מאמן אישי ומנטור ואף אמר לשחקנים לקראת החזרה מהפגרה: "אני חוזר להילחם על המקום שלי בבית"ר. היו כמה דברים אישיים שהפריעו לי, אבל לא אתן לזה להרוס את הקריירה שלי. הרמתי את הקריירה בישראל, רציתי להגיע לבית"ר ועכשיו זה הזמן שלי להראות מה שאני יודע. יוסי בניון ורוני לוי היו טובים איתי ואני רוצה להחזיר להם ולקבוצה".

שחקן בית"ר ירושלים אנז' פרדי פלומן עם שחקן הפועל באר שבע ג'ימי מרין. דני מרון
יוכיח את עצמו מחדש? פרדי פלומן/דני מרון

בבית"ר החליטו להמתין בסבלנות עם ההחלטה בנוגע לשחקן הרכש שיצורף בחלון ההעברות של ינואר. הקבוצה תצרף שחקן לחלק הקדמי אך ההחלטה תיפול גם בהתאם להשתלבות המחודשת של פלומן. אם הצרפתי לא יחזור לעניינים, ייתכן שהקבוצה תחפש שחקן התקפה שיכול לשחק גם בכנף או קשר עושה משחק. הקבוצה תערוך שני משחקי אימון במהלך הפגרה, נגד הפועל עפולה ביום חמישי הקרוב ומשחק נוסף בשבוע הבא.

כל מה שרציתם לדעת לקראת פלייאוף היורו בפודקאסט "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully