וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: פופאי הרוסי שמילא את זרועותיו ב-6 ליטרים של וזלין נאלץ לעבור ניתוח חירום

19.11.2019 / 0:07

פופאי הרוסי, בעל שרירי הזרוע המנופחים בוזלין, נאלץ לעבור ניתוח דחוף מהחשש ששריריו המנותחים יהרגו אותו. הוא הסיר שישה ליטרים של ג'ל שהזריק לעצמו בניגוד להמלצת רופאיו

פופאיי הרוסי מציג את השרירים שלו/s_1_a_c_k_3_r/

קיריל טרשין בן ה-23, שרירן ולוחם MMA חובבן, שזכה לכינוי "פופאי הרוסי", נאלץ לעבור ניתוח חירום לאחר שהזריק לזרועותיו לא פחות משישה ליטרים של ג'ל פטרולאום (וזלין). השרירן הרוסי שזרועותיו מגיעות להיקף של 60 ס"מ עבר ניתוח מציל חיים כשהחומר המוזרק החל לחסום את זרימת הדם וליצור רקמות מתות.הוא הובהל בדחיפות לבית החולים לאחר שנאמר לו כי הוא עלול לעבור קטיעת ידיים ואף למות אם לא יסיר בדחיפות את הג'ל שמקיף את שריריו.

המנתח דמיטרי מלניקוב סיפר כי קיריל הזריק לכל אחת מזרועותיו שלושה ליטרים של ג'ל פטרולאום ולא סינטול .(שמן להזרקה שמשמש מפתחי גוף לשיפור מראם של שרירים מסוימים - שגם הוא מסוכן מאוד לשימוש), כפי שטען בעבר. הוא שוכנע לעבור ניתוח בעזרת סיוע של הדוגמנית אלנה מאמאווה בת ה-32, שמובילה קמפיין לסיוע לקורבנות ניתוחים פלסטיים גרועים, שהצליחה לגייס כספים עבורו לאחר שסיפר שאין לו את הסכום הנדרש לכך. בסרטון נראית אלנה מכנה אותו בשם החיבה "בזוקה" ומספרת כי שריריו היו "מחרידים בהשוואה לגופו הדקיק". לפני הניתוח, אמר קיריל: "אני מוכן, הניתוח הזה לא מפחיד אותי".

פופאי הרוסי. צילום מסך
פופאי הרוסי נאלץ לעבור ניתוח דחוף/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully