וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא תתעקש על מייקל אולהה: "אסור להילחם על מי שלא רוצה להיות כאן"

14.11.2019 / 17:29

נציגי החלוץ טענו כי יש לו אופציה נוספת אותו ירצה לבחון, קלינגר וסיני הבהירו לבעלים: "יש מספיק שחקנים שירצו להיות פה". המאמן לשחקנים לפני היציאה לחופשה קצרה: "אם כולם ייתנו הכל, נוכל לעשות דברים יפים עוד העונה"

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ניר קלינגר ומשה סיני מוצגים בהפועל תל אביב

מייקל אולהה משדר להפועל תל אביב מסרים סותרים ביממה האחרונה. נציגיו הבהירו כי לשחקן ישנה אופציה נוספת אותה ירצה לבחון, ובו בזמן לא היו חד משמעיים בדבריהם. בקבוצה ימתינו להחלטה סופית מצד החלוץ ובכל מקרה הבהירו כי לא יתעקשו שיגיע ארצה. משה סיני וניר קלינגר אמרו לבעלי המועדון: "מי שלא רוצה להיות כאן, אסור להילחם עליו. יש מספיק שחקנים שירצו להיות כאן, ישראלים וזרים, רק כאלה אנחנו צריכים".

האדומים יערכו שני משחקי אימון במהלך הפגרה הנוכחית. הראשון יתקיים ביום שישי הבא, ה-22 לחודש, נגד מכבי פתח תקוה, ומשחק נוסף יתקיים נגד רמת השרון בשפיים, במהלך מחנה אימון קצר שתערוך הקבוצה בין ה-24 ל-26 לחודש.

המאמן ניר קלינגר רוצה לעבוד עם שחקניו בעיקר בכל הנוגע לנושא הטקטי, כמו גם להתכונן למשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים. לאחר מספר ימי מנוחה, מקווים במועדון כי ספטן ספירובסקי ועומר דמארי יחזרו בשבוע הבא לאימונים. "תנוחו, יש לנו הרבה עבודה, אבל אם כולם ייתנו הכל, נוכל לעשות דברים יפים עוד העונה", אמר קלינגר לשחקנים לפני היציאה לחופשה הקצרה. אוהדי בית"ר יקבלו כ-7,500 כרטיסים למשחק, כפי שקיבלו אוהדי מכבי חיפה.

מייקל אולהה, שחקן הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
הוולקאם היה לחינם? אולהה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully