וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה הבהיר לאנשי בית"ר ירושלים: "אהיה כשיר למשחקים אחרי הפגרה"

14.11.2019 / 16:42

במועדון דאגו מפציעת "השחקן הכי משמעותי בקישור", קינדה הרגיע: "הכל בסדר, זה לא משהו רציני". רק לאחר שעידן ורד יסיים את הטיפול האנטיביוטי תיקבע לו תכנית חזרה לאימונים. ניסיון למצוא יריבה מהלאומית למשחק אימון

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון מכבי חיפה על בית"ר ירושלים

הדיווחים ממחנה נבחרת ישראל על פציעתו של גדי קינדה הדאיגה את אנשי בית"ר ירושלים. ראשי המועדון דיברו עם השחקן שאמר להם: "הכל בסדר, בכל מקרה אהיה כשיר למשחקים אחרי הפגרה, זה לא משהו רציני". הקשר לא שיחק מול מכבי חיפה ובצוות המקצועי אמרו לאחר ההפסד: "הוא היום אולי השחקן הכי משמעותי בקישור, ראו כמה הוא חסר, אין לנו כרגע פריבלגיה לשחק בלעדיו".

בנוגע לדלקת של עידן ורד, בקבוצה ימתינו שהקשר יסיים את הטיפול האנטיביוטי בעוד שלושה שבועות ורק לאחר שיתבשרו כי החלים, ניתן יהיה לקבוע לו תכנית חזרה לאימונים. בלי קשר, בבית"ר יש רצון להתחזק בינואר בקשר קדמי או בחלוץ, אולם משה חוגג כבר הבהיר כי יגדיל את התקציב רק אם מדובר יהיה בשחקן שיכול לשדרג משמעותית את הקבוצה.

יוסי בניון ורוני לוי טסו לחופשות קצרת בחו"ל וישובו ארצה בתחילת השבוע הבא, עם החזרה לאימונים, וכך גם חלק מהזרים של הקבוצה. בשלב זה קבעה בית"ר משחק אימון נגד קבוצת הנוער ובנוסף אמורה לסגור עם יריבה נוספת, ככל הנראה מהליגה הלאומית. הפועל אום אל פאחם הציעה את עצמו, אלי אוחנה הודה ליו"ר הקבוצה מהלאומית והבהיר כי ישמחו לקיים משחק שכזה בעתיד, אבל לא בפגרה הנוכחית.

שחקן בית"ר ירושלים, גדי קינדה. קובי אליהו
אל חשש. קינדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully