וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה הוצע לראפיד ואוסטריה וינה, הבעיה: תג המחיר הגבוה

13.11.2019 / 14:22

חלוץ מכבי חיפה הרשים את הסקאוטים ובינתיים המתיחות בינו לבין בלבול עולה. שחקנים בקבוצה: "ההנהלה חייבת להתערב ולהרגיע"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

המתיחות בין מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול והחלוץ ירדן שועה עולה מדרגה. היום (רביעי) במהלך האימון, המדדים בבדיקות של שועה לא היו טובים ובלבול ביקש ממנו להתאמן בצד והסביר שהוא חושש שהשחקן יתייבש. שועה לא אהב כלל את הדברים ולפי שחקנים בקבוצה, למרות שהוא לא אמר כלום, הוא נראה כעוס מאוד.

בחיפה ניסו להוריד את הלהבות סביב החלוץ אך נראה שהאירוע היום מדגיש את המתיחות בין השניים. כזכור, רק אתמול בלבול ערך שיחת הבהרה עם שועה, בה השחקן אמר לו: "אם אתה לא מחזיק ממני, תגיד לי ואני אעזוב" שחקנים בקבוצה אמרו שאין מנוס מהתערבות ישירה של הבעלים יעקב שחר בסיפור ושיחה אישית עם השחקן במטרה לפתור את המתיחות המתמשכת הזו.

"זו מתיחות כבר מהעונה שעברה", אמר גורם המעורה בפרטים, "ירדן הרגיש שמרקו רוצה לחנך אותו ומרקו לא אוהב את ההתנהלות של ירדן. מישהו מההנהלה יהיה חייב להתערב ולפתור את הדברים כי הרעש הזה לא עושה טוב לקבוצה".

לאור המצב והעובדה ששועה לא הפך לשחקן הרכב קבוע, גורמים בסביבתו הציעו אותו בשבועות האחרונים לאוסטריה וינה וראפיד וינה. בקבוצות האוסטריות התרשמו מהפוטנציאל שלו, אבל הטילו ספק ביכולת שלהן לשלם את סכום ההעברה שמכבי חיפה צפויה לדרוש.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ממשיך להסתבך. ירדן שועה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully