וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אז**ן אותך חתיכת קוקסינל": העימות שמסעיר את קהילת ה-MMA בישראל

איתי ליבוביץ

13.11.2019 / 14:00

הלוחם דור מויאל טוען: "חיים גוזלי דחף אותי. מוכן להילחם בו, רק שיגיד איפה". גוזלי בשקילה לקראת האירוע של בלאטור: "כשאתה למעלה תמיד יהיו כאלו שירצו לתפוס"

ארתור פרונין וחיים גוזלי. אביחי ברוך,
גוזלי במהלך השקילה/אביחי ברוך

אירוע השקילה לקראת ערב הקרבות של בלאטור שייערך מחר (חמישי) נערך, כשכל הלוחמים עמדו במשקל ויקחו חלק באירוע עצמו. אלא שעם כל הכבוד לשקילה כזו או אחרת, את ביצת ה-MMA הישראלית מעסיק ביממה האחרונה הסכסוך בין חיים גוזלי, שיילחם בזירה בפעם האחרונה מחר, ודור מויאל, לוחם MMA צעיר.

זה התחיל בפוסט בפייסבוק של מויאל. "עברו 24 שעות מאז שגיליתי שאין לי קרב בבלאטור", כתב מויאל בפייסבוק. "מר חיים גוזלי, אתה קורא לעצמך לוחם. אתה נראה כמו קנבס אחד גדול עם כל הקעקועים וזו כנראה אחת הסיבות שהביאו אותך לעבוד בבלאטור. אתה לא לוחם וכולם יודעים את זה; לפני שאתה מחליט אם להילחם מול מישהו, אתה בודק אם הוא טוב או לא. אתה עושה שיעורי בית ורק אחר כך אתה שוקל אם להילחם מולו או לא".

מויאל הוסיף: "מישהו שהיה מחשיב את עצמו ללוחם אמיתי לא בוחר מול מי להילחם, ואני לא מדבר על איזה אלוף, אלא רק עליי, על דור מויאל, שמחזיק במאזן של ארבעה ניצחונות והפסד. אני מוכן להילחם בך בזירה, ולא לדבר באוויר ואז להתקשר למשטרה, ובטח לא כמו שהבן שלך אביב אמר 'כאן זו הזירה' כשנפגשנו במסדרון של המלון. כנראה שזו עוד סיבה שאני לא נלחם בבלאטור - ככה אני לא יהווה תחרות לבן שלך במשקל 70 ק"ג".

"אני מוכן לעלות במשקל ל-77 ק"ג כדי להילחם נגדך, רק תגיד איפה ואני אטפל בכל השאר", כתב מויאל. "אתה בוחר לבן שלך אביב קרבות. תסכים שהוא יילחם נגדי, אל תפחד, לא אלחם בו חזק, אגמור אותו צ'יק צ'ק בהכנעה. אולי הוא ינצח אותי, לך תדע. אבל רק תסכים".

אולגה רובין. אביחי ברוך,
גם היא תהיה שם. רובין/אביחי ברוך

ומה גרם לכל זה? מויאל הסביר: "חיכיתי לחיים ביום הצילומים שנערך לבלאטור. כשהוא הגיע, לחצתי לו את היד והוא שאל אותי איפה הכסף של הכרטיסים בצורה מגעילה, כאילו שאני יח"צן או עובד בשבילו. אמרתי לו שאני רוצה לדעת מה קורה ואם אני נלחם, כי אם לא, אני מחזיר לחברים ולמשפחה שלי (שרצו לבוא לראות אותי נלחם) את הכסף שלהם". חיים התעצבן ואמר 'אתה רוצה שאזיין אותך חתיכת קוקסינל'? הגבתי בעצבים והוא דחף אותי מהפרצוף. קמתי ואמרתי לו בוא נעשה קרב כמו שצריך, בזירה. אביב בנו התחיל להתקרב אליי ואמר שפה זה הזירה. העניינים התחילו להתלקח, חיים קפץ עליי, חיבק אותי והתחיל להגיד לי להירגע בזמן שאביב מנסה לתת לי מכה, אך פספס שוב ושוב, עד שהגיעו הביטחון והורידו אותי למטה ללובי".

"חיים או אביב או שניכם רק תגידו כן ונסגור תאריך לקרב", ציין מויאל. "אתם הרי אלופי ה-MMA בארץ, תוכיחו במקום רק לדבר. וכמו שכבר כולם יודעים על הסכסוך של חיים עם נועד להט, חיים הגיש עליו תלונה ותביעה כי זה מה שהוא יודע לעשות. הוא הגיש נגדי תלונה על תקיפה וכנראה הוא שכח שיש שם מצלמות שראו הכל. אדון גוזלי, בחרת בדרך הלא נכונה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לאחר השקילה, הגיב גוזלי לדברים: "הלוחם של מויאל לא קיבל ויזה לישראל, והבחור החליט שהוא מחזיר כרטיסים לקופות. הצעתי לו את הכסף בחזרה ושיחזיר את הכרטיסים הוא לא החזיר את הכרטיסים, אז הוא לא קיבל את הכסף. הוא צריך להבין שזה לא תלוי בנו, אלא במדינה שלא נתנה ללוחם שלו ויזה. נראה שבקרוב תיפתח בפייסבוק קבוצת נפגעי גוזלי, עם מויאל ונועד להט".

גוזלי הוסיף: "כשאתה למעלה תמיד יהיו כאלו שירצו לתפוס. אני מפחד שהוא יילחם בבני אביב? הוא חתום על חוזה שישראלים יכולים לחלום עליו. מויאל חתום על חוזה חד פעמי בבלאטור. איך הוא הגיע לזה שאני מפחד שהוא יילחם עם אביב? אני מודה למארק צוקרברג שהוא נתן לאנשים כלים להיות גיבורים. אנחנו לעומת זאת לא גיבורים בלכתוב, אנחנו עושים. היחיד שיכול היה להילחם בי זה להט, אבל היום גם אם הוא ירצה זה לא יכול לקרות. אני יכול לבחור רק את האנדר קארד, את השאר בלאטור בוחרים, לא אני. אני נלחם בהפקה הזו בשיניים כדי שבלאטור ימשיכו להגיע לישראל ואני שמח שיש לנו יותר אוהדים משונאים. אם אנצח? אני חייב לנצח בסיבוב הראשון, כי הסטטיסטיקה אומרת שאם אני לא מנצח סיבוב ראשון, אני מפסיד".

לאחר מכן אמר גוזלי שלאחר הקרב יתמקד רק בתפקיד הפרומוטר והכריז: "התפקיד שלי יהיה להביא את בלאטור לשני אירועים קטנים בשנה ואירוע אחד גדול בסוף שנה".

גם אולגה רובין, שתיקח חלק באירוע, דיברה לקראת הקרב: "חזרתי לאימונים די מוקדם אחרי הקרב הקודם, למעשה לאחר ארבעה שבועות בלבד. הייתה לי פציעה די חמורה אבל עכשיו אני בסדר. האמת? אני מרגישה מעולה לפני הקרב. היום אני לוחמת שלמה מאי פעם. אני איפה שאני אמורה להיות. אשמח שהקרב הבא של ייהיה נגד קאט זינגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully