וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה", עידן זלמנסון: "הפסד קשה"

13.11.2019 / 7:02

מאמן הפועל ירושלים יצא מדוכדך מהפסד הבכורה של קבוצתו בליגת האלופות, 81:75 לפו אורטז: "ידענו שזה תלוי בנו, ולא מצאנו את הקצב". זלמנסון: "לא היינו מספיק אגרסיביים"

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר רשמי
"לא הופתענו מאורטז". עודד קטש/אתר רשמי

הפועל ירושלים נפרדה הערב (שלישי) מהמאזן המושלם שלה בליגת האלופות, כשהפסידה בצרפת 81:75 לפו אורטז. האדומים עדיין מוליכים את בית ב' גם בתום המחזור החמישי, אבל בשבוע הבא ייצאו למשחק חוץ נוסף, הפעם מול סן פאבלו בורגוס הספרדית.

"זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה באירופה", הודה המאמן המפסיד עודד קטש. "לא מצאנו את הקצב שלנו, והמשחק היה אגרסיבי מאוד. לא אהבתי את הצורה שבה פתחנו, אבל לקראת הסיום הוצאנו לפועל טוב יותר בצד ההתקפי. לא הופתענו בכלל מהיכולת של פו אורטז. ידענו שזה תלוי בנו מאוד, אבל צריך לתת קרדיט לצרפתים".

הכוכב הראשי בהצגה של פו היה ג'סטין דנטמון הוותיק, שהחל את הקריירה האירופית שלו ב-2009 בהפועל עפולה, ובהופעת הבכורה שלו עם קבוצתו החדשה במפעל האירופי קלע 22 נקודות ב-20 דקות. "אנחנו מכירים היטב את ג'סטין, עוד מהימים ששיחק בישראל", סיפר קטש לעיתונאים הצרפתים. "יש קבוצות מסוכנות בבית שלנו, וביום נתון הכל יכול לקרות".

נקודת האור הבולטת של ירושלים בהפסד הייתה עידן זלמנסון, שקלע 12 נקודות ב-11 דקות ללא החטאה. "זה הפסד קשה. לא היינו מספיק אגרסיביים, וזה מה שהכריע את המשחק לדעתי", אמר הסנטר הישראלי.

עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים. אתר רשמי
משחק נהדר שלו לא עזר להפועל ירושלים. עידן זלמנסון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully