וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בפולין לקראת המשחק מול ישראל: "נראה שבירושלים המצב רגוע"

12.11.2019 / 11:30

דובר נבחרת פולין התייחס למצב הביטחוני בארץ לקראת המשחק בשבת בטדי: "מחכים למידע נוסף בנושא". בהתאחדות חוששים שהמשחק יועתק לאצטדיון אחר

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

בפולין עוקבים בדאגה אחר המצב הביטחוני בישראל לקראת המשחק בין שתי הנבחרות ביום שבת הקרוב באצטדיון טדי. "גיליתי על מה שקורה בישראל לפני כמה דקות", אמר דובר הנבחרת הפולנית, יאקוב קביאטקובסקי, לאחד מאתרי הספורט המובילים בפולין. "כרגע, אין לנו אינפורמציה נוספת על המצב, אנחנו מחכים למידע נוסף. ממה שאני יודע, המצב בירושלים שקט, ושם אמור להיערך המשחק. אני זוכר שבמרץ האחרון, לפני המשחק בין ישראל לאוסטריה, גם כן היו הפצצות והכול התנהל כמו שצריך".

שגרירות פולין בישראל הוציאה אזהרה לקראת ביקור בישראל: "אנו בשגרירות פולין בישראל ממליצים שלא להתקרב לאזור רצועת עזה ולמקומות הסמוכים אליה. אם במקרה נתקלתם באזעקה, אנא גשו למרחב המוגן הקרוב אליכם ביותר. בכל מקרה, המשחק בין פולין לישראל שאמור להתקיים בשבת אינו נמצא בסכנה. היו גם הפצצות לפני המשחק של ישראל מול אוסטריה והכול התנהל קשורה. ישראל עושה ככל שביכולתה כדי למזער את הסיכון".

שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי. GettyImages
הפולנים יגיעו? לבנדובסקי/GettyImages

בהתאחדות לכדורגל חוששים שמשחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת פולין ביום שבת יועבר מאצטדיון טדי לאצטדיון אחר, זאת בעקבות המצב הביטחוני.

הבוקר (שלישי) הבהירו בהתאחדות לכדורגל כי הם נמצאים בקשר רציף עם פיקוד העורף ומקבלים עדכונים בנוגע למצב. כמו כן, בהתאחדות כבר החלו להכין אלטרנטיבות, כשאחת מהן היא העתקת המשחק לאצטדיון בחיפה, שם בינתיים שקט יותר מאשר בגוש דן ובאזור ירושלים, שם אמור להיערך המשחק. בכל מקרה, גורם בהתאחדות לכדורגל העריך שגם אם פיפ"א תחליט להעתיק את המשחק, יהיה זה לחיפה ולא מחוץ לישראל.

בנוסף למשחק בשבת, ב-18 בנובמבר אמור להיערך באצטדיון בלומפילד משחק הידידות בין ארגנטינה ואורוגוואי, אך כעת מארגני ההתמודדות המסקרנת חוששים מכך ששתי הנבחרות יסרבו להגיע בעקבות המצב.

עוד בוואלה!

ניר ביטון: "אני לא קורא ולא מתעניין במה שכותבים עליי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully